autor: Krzysztof Bartnik
Nintendo planuje wkroczyć na chiński rynek
Korporacja Nintendo, której flagowym produktem jest konsola przenośna GameBoy Advance (w tym także wersja SP), planuje rozszerzyć swoją działalność na terytorium Chin. Celem firmy jest oczywiście zyskanie nowego rynku zbytu dla jej produktów, jak również powiększenie ogólnoświatowej sprzedaży poszczególnych akcesoriów/gier.
Korporacja Nintendo, której flagowym produktem jest konsola przenośna GameBoy Advance (w tym także wersja SP), planuje rozszerzyć swoją działalność na terytorium Chin. Celem firmy jest oczywiście zyskanie nowego rynku zbytu dla jej produktów, jak również powiększenie ogólnoświatowej sprzedaży poszczególnych akcesoriów/gier.
W dalszym ciągu trwa jednak szczegółowe planowanie kampanii marketingowej, głównie ze względu na specyfikę tamtejszego rynku (potrzebna jest inna strategia, itd.).
Co więcej, w jednym z wywiadów prezes korporacji Nintendo – pan Satoru Iwata - zdradził, że na jesieni 2004 roku odbędzie się oficjalna zapowiedź następców konsol: GameCube oraz GameBoy Advance.
Więcej informacji: http://www.nintendo.com