autor: Radosław Grabowski
Nie ukaże się nowe dzieło weterana wśród developerów
Bodaj najbardziej znaną do tej pory grą autorstwa Jeffa Mintera był nowatorski produkt pt. Tempest 2000, wydany w połowie lat dziewięćdziesiątych XX wieku oraz zadedykowany PeCetom i konsolom (Atari Jaguar i Sega Saturn). Niestety taki stan rzeczy jeszcze przez bliżej nieokreślony czas się utrzyma, gdyż anulowano projekt o nazwie Unity.
Bodaj najbardziej znaną do tej pory grą autorstwa Jeffa Mintera był nowatorski produkt pt. Tempest 2000, wydany w połowie lat dziewięćdziesiątych XX wieku oraz zadedykowany PeCetom i konsolom (Atari Jaguar i Sega Saturn). Niestety taki stan rzeczy jeszcze przez bliżej nieokreślony czas się utrzyma, gdyż anulowano projekt o nazwie Unity.
Rozpoczęcie prac nad „zapuszkowaną” właśnie pozycją zaanonsowano prawie dwa lata temu i na tę okazję wspomniany developer sprzymierzył się z samym Peterem Molyneuxem, czyli szefem Lionhead Studios i twórcą mnóstwa znakomitych dzieł elektroniczno-rozrywkowych (m.in. Black & White, Fable, Dungeon Keeper, Syndicate i Theme Park). W roli docelowej platformy sprzętowej miał wystąpić system Nintendo GameCube, a zabawę planowano uczynić unikalnym połączeniem obrazu i dźwięku w trójwymiarowej przestrzeni (vide np. Amplitude). Jednakże ze względu na dobro interesów programistów i wydawcy konieczne stało się definitywne przerwanie omawianego przedsięwzięcia.