autor: Radosław Grabowski
Nexuiz = kod źródłowy Quake + nowoczesna technologia
Pierwsza część cyklu Quake już niebawem obchodzić będzie siódme urodziny. Zmodernizowany kod źródłowy przyszłej „solenizantki” wykorzystywany jest przez programistów ze studia Alientrap podczas tworzenia futurystycznej, wieloosobowej gry FPS o nazwie Nexuiz.
Pierwsza część cyklu Quake już niebawem obchodzić będzie siódme urodziny. Zmodernizowany kod źródłowy przyszłej „solenizantki” wykorzystywany jest przez programistów ze studia Alientrap podczas tworzenia futurystycznej, wieloosobowej gry FPS o nazwie Nexuiz.
Pełna wersja produktu ujrzy światło dzienne wraz z początkiem tegorocznej jesieni za sprawą firmy setSystems, natomiast interaktywna edycja demonstracyjna pojawi się jeszcze w bieżącym miesiącu. Oto lista wybranych właściwości omawianej aplikacji:
- ponad 1000 32-bitowych tekstur w formacie TGA
- 15 rozbudowanych poziomów
- 9 nigdzie nie pokazywanych dotąd typów broni
- 15 modeli postaci animowanych szkieletowo
- dynamiczne oświetlenie i cieniowanie w czasie rzeczywistym
- wsparcie dla map z Quake III: Arena i Half-Life
- obsługa maksymalnie 64 użytkowników
Więcej informacji: