Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 4 czerwca 2003, 08:05

autor: Radosław Grabowski

Nexuiz = kod źródłowy Quake + nowoczesna technologia

Pierwsza część cyklu Quake już niebawem obchodzić będzie siódme urodziny. Zmodernizowany kod źródłowy przyszłej „solenizantki” wykorzystywany jest przez programistów ze studia Alientrap podczas tworzenia futurystycznej, wieloosobowej gry FPS o nazwie Nexuiz.

Pierwsza część cyklu Quake już niebawem obchodzić będzie siódme urodziny. Zmodernizowany kod źródłowy przyszłej „solenizantki” wykorzystywany jest przez programistów ze studia Alientrap podczas tworzenia futurystycznej, wieloosobowej gry FPS o nazwie Nexuiz.

Nexuiz = kod źródłowy Quake + nowoczesna technologia - ilustracja #1

Pełna wersja produktu ujrzy światło dzienne wraz z początkiem tegorocznej jesieni za sprawą firmy setSystems, natomiast interaktywna edycja demonstracyjna pojawi się jeszcze w bieżącym miesiącu. Oto lista wybranych właściwości omawianej aplikacji:

  • ponad 1000 32-bitowych tekstur w formacie TGA
  • 15 rozbudowanych poziomów
  • 9 nigdzie nie pokazywanych dotąd typów broni
  • 15 modeli postaci animowanych szkieletowo
  • dynamiczne oświetlenie i cieniowanie w czasie rzeczywistym
  • wsparcie dla map z Quake III: Arena i Half-Life
  • obsługa maksymalnie 64 użytkowników
Nexuiz = kod źródłowy Quake + nowoczesna technologia - ilustracja #2
Nexuiz = kod źródłowy Quake + nowoczesna technologia - ilustracja #3
Nexuiz = kod źródłowy Quake + nowoczesna technologia - ilustracja #4

Więcej informacji: