autor: Tomasz Pyzioł
Necrocide przesunięty na marzec 2002
Potwierdziły się nasze wcześniejsze doniesienia o znacznym opóźnieniu prac nad grą akcji Necrocide. Dzisiaj Novalogic oficjalnie poinformowało o przesunięciu tego tytułu na marzec 2002. Decyzja ta spowodowana została napiętym planem wydawniczym związanym z innymi grami, a głównie pracami nad najnowszym symulatorem Commanche 4. Jednak pozostali przy projekcie Necrocide programiści nie będą próżnowali, lecz zajmą się udoskonaleniem i dopracowaniem wykorzystywanego w grze enginu graficznego 3D.
Potwierdziły się nasze wcześniejsze doniesienia o znacznym opóźnieniu prac nad grą akcji Necrocide. Dzisiaj Novalogic oficjalnie poinformowało o przesunięciu tego tytułu na marzec 2002. Decyzja ta spowodowana została napiętym planem wydawniczym związanym z innymi grami, a głównie pracami nad najnowszym symulatorem Commanche 4. Jednak pozostali przy projekcie Necrocide programiści nie będą próżnowali, lecz zajmą się udoskonaleniem i dopracowaniem wykorzystywanego w grze enginu graficznego 3D.
W tym mrocznym horrorze akcji wcielimy się w rolę wampirzycy, w której rękach spoczął los całej ludzkości. Na jej drodze staną hordy truposzy, zombie i innych umarlaków, których będzie musiała bezlitośnie zlikwidować aby przebyć „żywym” przez pięć niesamowitych gotyckich światów. Nad wystrojem graficznym pracuje profesjonalny zespół artystów, wśród których znajduje się znany grafika fantasy Brom, projektant wystroju architektonicznego Oscar Chichoni oraz pani architekt – Isabel Molina.