autor: Radosław Grabowski
Następnego numeru polskiej edycji magazynu GameStar nie kupimy w kioskach
Od drugiej połowy marca bieżącego roku walkę o względy rodzimych czytelników toczy magazyn, zatytułowany GameStar i należący do katalogu polskiego oddziału koncernu IDG (International Data Group). Najnowszy numer (1/2004) według pierwotnych założeń miał trafić do kiosków i innych punktów z prasą za trzy dni, ale wydawca zadecydował właśnie o wstrzymaniu publikacji z powodu niezadowalającej wielkości sprzedaży poprzednich odsłon czasopisma.
Od drugiej połowy marca bieżącego roku walkę o względy rodzimych czytelników toczy magazyn, zatytułowany GameStar i należący do katalogu polskiego oddziału koncernu IDG (International Data Group). Najnowszy numer (1/2004) według pierwotnych założeń miał trafić do kiosków i innych punktów z prasą za trzy dni, ale wydawca zadecydował właśnie o wstrzymaniu publikacji z powodu niezadowalającej wielkości sprzedaży poprzednich odsłon czasopisma.
Zamiast klasycznej edycji papierowej światło dzienne ujrzy wersja elektroniczna, którą będzie można pobrać za darmo ze strony www.Gamestar.pl, a także sieciowych serwisów partnerskich Telekomunikacji Polskiej S.A. (Neostrada) i firmy Multimedia. Wśród przygotowanych artykułów użytkownicy znajdą m.in. zapowiedzi Far Cry i Riftrunner oraz recenzje Need for Speed: Underground, XIII i Silent Hill 3. Niestety w związku z przyjętą konwencją zabraknie standardowych dotychczas trzech płyt kompaktowych lub jednego krążka DVD.