Nadchodzi niezależna taktyczna strzelanka Intruder
Niezależne studio Superboss Games ujawniło właśnie swój kolejny projekt. Okazała się nim być taktyczna wieloosobowa strzelanka zatytułowana Intruder.
Superboss Games to niewielkie niezależne studio znane dotychczas głównie z nietypowej platformówki Project Stormos. Zespół ten zapowiedział właśnie swój kolejny projekt. Będzie nim taktyczna sieciowa strzelanka Intruder, w której liczyć się ma finezja i pozostawanie w ukryciu, a dobry plan będzie równie ważny jak celne oko.
Autorzy pełnymi garściami czerpią z takich tytułów jak Metal Gear Solid, Swat 3 czy Day of Defeat. Poziomy w Intruder zaprojektowane zostaną tak, aby ułatwić zwycięstwo graczom o najlepszych umiejętnościach skradankowych. W grze nie pojawi się regeneracja zdrowia i 2-3 kule wystarczą, aby posłać przeciwnika do piachu. Do naszej dyspozycji oddanych zostanie masa pomocnych gadżetów, takich jak zdalnie odpalane ładunki wybuchowe, kamery, lusterka do zaglądania za rogi, różnorodne pułapki czy granaty dymne. Ponadto poziomy maja być bardzo interaktywne i pełne m.in. systemów bezpieczeństwa, generatorów napięcia czy wind. Oświetlenie pomieszczeń będzie można wyłączyć, po to, aby wykorzystać mrok do uzyskania taktycznej przewagi. Wszystko to ma dać tak szerokie pole do popisu, że sprytny gracz będzie w stanie wykończyć nawet kilku wrogów jednocześnie.
Fanów starszych odsłon cyklu Rainbow Six powinna ucieszyć zapowiedź pełnej kontroli nad otwieraniem drzwi. Samy zadecydujemy jak szeroko i jak szybko je uchylić. Ciekawie zapowiada się tryb kooperacyjny. W jego trakcie inny gracz będzie mógł po kryjomu dołączyć do zabawy i przejąć kontrolę nad jednym z żołnierzy sterowanych przez komputer. Autorzy chcą dużego realizmu rozgrywki i dlatego w planach jest wprowadzenie systemu równowagi postaci opartego na silniki fizycznym. Dzięki niemu np. trafienie kogoś w nogę spowoduje jego przewrócenie.
Intruder wciąż znajduje się na wczesnym etapie produkcji, dlatego w wypuszczonych do tej pory materiałach graficznych brakuje nawet większości tekstur. Projekt został ujawniony już teraz, ponieważ Superboss Games chce umożliwić graczom śledzenie całego cyklu deweloperskiego i dać im szansę wpływania na jego przebieg. Zainteresowanych odsyłamy na oficjalną stronę projektu: