Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 9 listopada 2004, 07:32

Monica Bellucci i zespół Godsmack w Prince of Persia: Warrior Within

Im bliżej premiery najnowszej odsłony serii Prince of Persia, tym coraz ciekawsze informacje docierają do nas z obozu UbiSoft. W opublikowanym wczoraj oficjalnym oświadczeniu prasowym ujawniono, że do jednej z ról zaangażowano słynną modelkę i aktorkę – Monikę Bellucci a na soundtracku znajdą się dwa utwory metalowej grupy Godsmack.

Im bliżej premiery najnowszej odsłony serii Prince of Persia, tym coraz ciekawsze informacje docierają do nas z obozu UbiSoft. W opublikowanym wczoraj oficjalnym oświadczeniu prasowym ujawniono, że do jednej z ról zaangażowano słynną modelkę i aktorkę – Monikę Bellucci a na soundtracku znajdą się dwa utwory metalowej grupy Godsmack.

Monica Bellucci i zespół Godsmack w Prince of Persia: Warrior Within - ilustracja #1

Fanom włoskiej aktorki (na zdjęciu powyżej), którzy najchętniej zobaczyliby ją na ekranie monitora, tym razem musi wystarczyć jej namiętny głos. W Prince of Persia: Warrior Within, Monica Bellucci zarejestrowała podkład pod wypowiedzi kobiety o imieniu Kaileena, która wprowadza trochę uczucia do mrocznej i przytłaczającej atmosfery gry. Drugą ciekawostką związaną z nowym programem UbiSoftu jest zaangażowanie na potrzeby soundtracku zespołu o nazwie Godsmack. Muzycy z Bostonu (na zdjęciu poniżej) udostępnili producentom dwa utwory ze swojej ostatniej płyty „Faceless”: „I Stand Alone” i „Straight Out of the Line”.

Monica Bellucci i zespół Godsmack w Prince of Persia: Warrior Within - ilustracja #2

Opublikowane wczoraj oświadczenie prasowe nie potwierdza ostatnich rewelacji sklepu EB Games, dotyczących zmiany premiery gry, datę 30 listopad wciąż możemy uznać za wiążącą. Więcej informacji na temat Prince of Persia: Warrior Within znajdziesz w naszej Encyklopedii Gier.

Krystian Smoszna

Krystian Smoszna

Gra od 1985 roku i nadal mu się nie znudziło. Zaczynał od automatów i komputerów ośmiobitowych, dziś gra głównie na konsolach i pececie w przypadku gier strategicznych. Do szeroko rozumianej branży pukał już pod koniec 1996 roku, ale zadebiutować udało się dopiero kilka miesięcy później, kilkustronicowym artykułem w CD-Action. Gry ustawiły całą jego karierę zawodową. Miał być informatykiem, skończył jako pismak. W GOL-u od blisko dwudziestu lat, do 2023 pełnił funkcję redaktora naczelnego. Gra w zasadzie we wszystko, bez podziału na gatunki, dużą estymą darzy indyki. Poza grami interesuje się piłką nożną i Formułą 1, na okrągło słucha też muzyki ekstremalnej.

więcej