Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 8 lutego 2004, 09:51

Mirrorland - baśniowa produkcja z gatunku action/adventure, w czwatym kwartale tego roku na PC i Xbox

Rosyjskie studio ArtyShock rozpoczęło prace nad nową grą z gatunku action/adventure, zatytułowaną Mirrorland. Wcielimy się w niej w rolę 18-letniej Tarrie, której długa i pełna przygód podróż, rozgrywać będzie się równolegle w świecie realnym i fantastycznym, z dużym jednak naciskiem na ten drugi.

Rosyjskie studio ArtyShock rozpoczęło prace nad nową grą z gatunku action/adventure, zatytułowaną Mirrorland. Wcielimy się w niej w rolę 18-letniej Tarrie, której długa i pełna przygód podróż, rozgrywać będzie się równolegle w świecie realnym i fantastycznym, z dużym jednak naciskiem na ten drugi.

Rosjanie chwalą fotorealistyczną grafikę i wynikającą z niej unikalną atmosferę, która towarzyszy graczowi, podczas gry w Mirrorland. Modele złożone z dużej ilości polygonów, dynamiczne światło i cienie, a nawet takie szczegóły, jak falujące włosy i ubranie mają wpłynąć na wizualne doznania. Mimo, że w programie zawarto dużo ilość elementów zręcznościowych, rozbudowania i niebanalna fabuła będzie najważniejszym z jego elementów. Tarrie spotka na swej drodze nowych przyjaciół, pokona olbrzymi labirynt, dotrze na szczyt góry, zapuści się w głębie Śródziemia, zabije niezliczoną ilość wrogów, pokona pułapki i wreszcie zniszczy raz na zawsze przejmujące kontrolę nad światem zło. To wszystko już w czwartym kwartale bieżącego roku, na PeCetach i konsolach Xbox.

 

Mirrorland - baśniowa produkcja z gatunku action/adventure, w czwatym kwartale tego roku na PC i Xbox - ilustracja #1
Mirrorland - baśniowa produkcja z gatunku action/adventure, w czwatym kwartale tego roku na PC i Xbox - ilustracja #2
Mirrorland - baśniowa produkcja z gatunku action/adventure, w czwatym kwartale tego roku na PC i Xbox - ilustracja #3

 

Linki do stron powiązanych z tematem:

 

Krystian Smoszna

Krystian Smoszna

Gra od 1985 roku i nadal mu się nie znudziło. Zaczynał od automatów i komputerów ośmiobitowych, dziś gra głównie na konsolach i pececie w przypadku gier strategicznych. Do szeroko rozumianej branży pukał już pod koniec 1996 roku, ale zadebiutować udało się dopiero kilka miesięcy później, kilkustronicowym artykułem w CD-Action. Gry ustawiły całą jego karierę zawodową. Miał być informatykiem, skończył jako pismak. W GOL-u od blisko dwudziestu lat, do 2023 pełnił funkcję redaktora naczelnego. Gra w zasadzie we wszystko, bez podziału na gatunki, dużą estymą darzy indyki. Poza grami interesuje się piłką nożną i Formułą 1, na okrągło słucha też muzyki ekstremalnej.

więcej