autor: Janusz Burda
Mimesis Online wkracza na rynki dalekowschodnie
Jak poinformował nas Tannhauser Gate, na mocy umowy podpisanej z firmą KingdomWorks Interactive, pierwsza i jak do tej pory jedyna, stworzona w Polsce gra z gatunku massive multiplayer online – Mimesis Online, wydana zostanie w takich krajach jak: Korea, Chiny, Tajwan i Japonia.
Jak poinformował nas Tannhauser Gate, na mocy umowy podpisanej z firmą KingdomWorks Interactive, pierwsza i jak do tej pory jedyna, stworzona w Polsce gra z gatunku massive multiplayer online – Mimesis Online, wydana zostanie w takich krajach jak: Korea, Chiny, Tajwan i Japonia.
Mimesis Online trafi na tamtejsze rynki w wersji zlokalizowanej, jako pierwsi będą mogli w nią zagrać Koreańczycy (wiosna 2003), a wkrótce po nich mieszkańcy pozostałych, wymienionych przeze mnie nieco wcześniej państw. Pierwsze beta testy „azjatyckiej” wersji gry rozpoczną się pod koniec stycznia 2003.
Mimesis Online to gra Massive Multiplayer Online cRPG rozgrywająca się w całkowicie trójwymiarowym otoczeniu. Akcja gry toczy się na Ziemi w dalekiej przyszłości, po tym jak kataklizm na kosmiczną skalę zakrzywił i zmienił rzeczywistość w całym wszechświecie. Ludzie nie są już jedynymi rozumnymi mieszkańcami Ziemi, a zamieszkujące ją rasy nie zawsze chcą dzielić jedną planetę w pokojowej koegzystencji. Gra przenosi nas w świat gdzie nie istnieją granice pomiędzy rzeczywistością a iluzją. Wiele aspektów znanej nam rzeczywistości zmieniło swój porządek rzeczy, łącznie z upływem czasu. Za ideą gry stoi filozofia Arystotelesa, a w szczególności Catharsis – odczucia litości i strachu, pozwalające odczuwającemu je osiągnąć stan wewnętrznego spokoju i zaakceptowania swego przeznaczenia ... (encyklopedia)