Middle-Earth Online dopiero w 2005 roku
Jest już pewne, że zapowiadany pierwotnie na listopad MMORPG Middle-Earth Online, ukaże się dopiero w przyszłym roku. Vivendi Universal wspólnie z producentem gry, firmą Turbine Entertainment, podjęli decyzję o przesunięciu premiery ze względów czysto technicznych. Uznano, że lepiej popracować jeszcze nad zawartością programu niż spieszyć się i opublikować niedokończony produkt.
Jest już pewne, że zapowiadany pierwotnie na listopad MMORPG Middle-Earth Online, ukaże się dopiero w przyszłym roku. Vivendi Universal wspólnie z producentem gry, firmą Turbine Entertainment, podjęli decyzję o przesunięciu premiery ze względów czysto technicznych. Uznano, że lepiej popracować jeszcze nad zawartością programu niż spieszyć się i opublikować niedokończony produkt.
Christ Taylor, producent Middle-Earth Online zapewnił, że decyzję podjęto przy wzajemnym porozumieniu obu stron. Dłuższy czas realizacji ma zaowocować przede wszystkim rozbudowaniem gry oraz przeprowadzaniem konkretniejszych beta-testów, które wedle wszelkich zapowiedzi, rozpoczną się już za kilka miesięcy. Nie wiadomo, jak wielki wpływ na opóźnienie Middle-Earth Online ma rozwój nowego dziecka Blizzard Entertainment, zatytułowanego World of WarCraft, który uważany jest nieoficjalnie za największego konkurenta gry osadzonej w Tolkienowskim świecie. Branżowi spekulanci rozpoczęli już snucie opowieści o tym, że produkt Turbine Entertainment nie wytrzyma tej rywalizacji, ale Chris Taylor urywa wszelkie dyskusje twierdząc, iż rozwijający coraz odważniej skrzydła World of WarCraft nie ma z opóźnieniem ich produktu nic wspólnego.
Christ Taylor powiedział także, że Middle-Earth Online nie zostanie zaprezentowany na targach E3 w żadnej formie. Firma Turbine Entertainment zamiast przygotowywać specjalne wersje z myślą o największej imprezie branżowej, woli przeznaczyć ten czas na doskonalenie standardowego produktu.
Więcej informacji na temat Middle-Earth Online znajdziesz w naszej Encyklopedii Gier.