Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 22 kwietnia 2004, 09:50

Middle-Earth Online dopiero w 2005 roku

Jest już pewne, że zapowiadany pierwotnie na listopad MMORPG Middle-Earth Online, ukaże się dopiero w przyszłym roku. Vivendi Universal wspólnie z producentem gry, firmą Turbine Entertainment, podjęli decyzję o przesunięciu premiery ze względów czysto technicznych. Uznano, że lepiej popracować jeszcze nad zawartością programu niż spieszyć się i opublikować niedokończony produkt.

Jest już pewne, że zapowiadany pierwotnie na listopad MMORPG Middle-Earth Online, ukaże się dopiero w przyszłym roku. Vivendi Universal wspólnie z producentem gry, firmą Turbine Entertainment, podjęli decyzję o przesunięciu premiery ze względów czysto technicznych. Uznano, że lepiej popracować jeszcze nad zawartością programu niż spieszyć się i opublikować niedokończony produkt.

Christ Taylor, producent Middle-Earth Online zapewnił, że decyzję podjęto przy wzajemnym porozumieniu obu stron. Dłuższy czas realizacji ma zaowocować przede wszystkim rozbudowaniem gry oraz przeprowadzaniem konkretniejszych beta-testów, które wedle wszelkich zapowiedzi, rozpoczną się już za kilka miesięcy. Nie wiadomo, jak wielki wpływ na opóźnienie Middle-Earth Online ma rozwój nowego dziecka Blizzard Entertainment, zatytułowanego World of WarCraft, który uważany jest nieoficjalnie za największego konkurenta gry osadzonej w Tolkienowskim świecie. Branżowi spekulanci rozpoczęli już snucie opowieści o tym, że produkt Turbine Entertainment nie wytrzyma tej rywalizacji, ale Chris Taylor urywa wszelkie dyskusje twierdząc, iż rozwijający coraz odważniej skrzydła World of WarCraft nie ma z opóźnieniem ich produktu nic wspólnego.

Christ Taylor powiedział także, że Middle-Earth Online nie zostanie zaprezentowany na targach E3 w żadnej formie. Firma Turbine Entertainment zamiast przygotowywać specjalne wersje z myślą o największej imprezie branżowej, woli przeznaczyć ten czas na doskonalenie standardowego produktu.

Więcej informacji na temat Middle-Earth Online znajdziesz w naszej Encyklopedii Gier.

Krystian Smoszna

Krystian Smoszna

Gra od 1985 roku i nadal mu się nie znudziło. Zaczynał od automatów i komputerów ośmiobitowych, dziś gra głównie na konsolach i pececie w przypadku gier strategicznych. Do szeroko rozumianej branży pukał już pod koniec 1996 roku, ale zadebiutować udało się dopiero kilka miesięcy później, kilkustronicowym artykułem w CD-Action. Gry ustawiły całą jego karierę zawodową. Miał być informatykiem, skończył jako pismak. W GOL-u od blisko dwudziestu lat, do 2023 pełnił funkcję redaktora naczelnego. Gra w zasadzie we wszystko, bez podziału na gatunki, dużą estymą darzy indyki. Poza grami interesuje się piłką nożną i Formułą 1, na okrągło słucha też muzyki ekstremalnej.

więcej