autor: Grzegorz Rosa
Microsoft wprowadzi do sprzedaży kosmetyki Xbox
Gigant z Redmond proponuje „profesjonalne” kosmetyki o zniewalającym aromacie Xboksa. Pozwolą one pozbyć się zapachu przegranej i naładować pozytywną energią potrzebną do kolejnych potyczek… Nie, to nie żart.
Zastanawialiście się kiedyś, jak powinien pachnieć prawdziwy fan konsoli Xbox? Na to pytanie odpowie nam Microsoft we współpracy z Lynx (producentem popularnej marki Axe). Firmy te wspólnie opracowały zestaw kosmetyków dedykowanych przede wszystkim graczom. W lipcu w sprzedaży pojawią się żele pod prysznic i dezodoranty. Wstępnie będą one dostępne tylko dla mieszkańców Australii.
Widzimy, że fani Xboksa osiągają niezwykłe rzeczy każdego dnia. Chcielibyśmy celebrować ich pasję i determinację, tworząc coś naprawdę wyjątkowego – mówi Tania Chee, lider grupy biznesowej w Xbox Australia / Nowa Zelandia.
Kosmetyków dla graczy nie będzie cechować zmyślne opakowanie lub etykieta. Według Microsoftu ich sekret tkwi w odświeżającym zapachu, na który składają się cytrusy, zioła i różne gatunki drewna. Gamingowy charakter mają podkreślać nuty papedy, cytryny, mięty, szałwi oraz czystego drewna. Naturalne olejki eteryczne pochłoną zapach przegranej i potu, wydzielając wśród graczy chęć do podejmowania nowych wyzwań, nie tylko przy komputerze.
Wiele firm próbowało już przekonać nas, że produkty „dla graczy” są wyjątkowe. Pod tym szyldem pojawiły się ubrania, fotele, napoje, a nawet suplementy diety GodMode, które z założenia miały poprawić umiejętności i zwiększyć prestiż wśród społeczności gry. Jednak większość z gamingowego towaru można spuentować lekkim uśmiechem. Czy reakcje graczy będą podobne w przypadku linii kosmetyków? O tym zadecyduje ich cena i zapach.