Microsoft o sukcesie Gears of War 2
Gears of War 2 sprzedaje się jak ciepłe bułeczki. Okazało się, że dane sprzed kilku dni, opublikowane przez serwis VG Chartz, znalazły swoje potwierdzenie w rzeczywistości. Z informacji opublikowanych przez koncern Microsoft wynika, że w trakcie pierwszego weekendu sprzedaży gracze z całego świata zakupili dwa miliony pudełek z nowymi przygodami Marcusa Feniksa i jego przyjaciół z drużyny.
Gears of War 2 sprzedaje się jak ciepłe bułeczki. Okazało się, że dane sprzed kilku dni, opublikowane przez serwis VG Chartz, znalazły swoje potwierdzenie w rzeczywistości. Z informacji opublikowanych przez koncern Microsoft wynika, że w trakcie pierwszego weekendu sprzedaży gracze z całego świata zakupili dwa miliony pudełek z nowymi przygodami Marcusa Feniksa i jego przyjaciół z drużyny.
Dowiedzieliśmy się także, że w grę zagrało już 1,5 milionów posiadaczy aktywnego konta Xbox Live. Rozegrali oni między sobą setki pojedynków sieciowych, które przełożyły się w efekcie na ponad piętnaście milionów godzin spędzonych online. Ponadto w trakcie premierowego weekendu gracze odblokowali dziewiętnaście milionów Osiągnięć (oczywiście w punktach). Powyższe statystyki robią wielkie wrażenie. Potwierdzają jednocześnie, że nadzieje pokładane w najnowszym dziele Epic Games nie okazały się płonne. Gra faktycznie osiągnęła sukces, stając się jedną z trzech najszybciej sprzedających się produkcji wydanych na Xboxa 360. Wiele wskazuje też na to, że już niedługo przebije pod tym względem część pierwszą, która znalazła nieco ponad 5 milionów nabywców.
Gears of War 2 znalazło uznanie nie tylko w oczach klientów, ale także krytyków, którzy ocenili produkcję na 94% (średnia wyciągnięta przez serwis GameRankings). Podobną notę w recenzji opublikowanej na łamach naszego serwisu wystawił jej Del, stwierdzając w podsumowaniu tekstu, że jest to „produkcja, która pokazuje, jak w dzisiejszych czasach powinny wyglądać gry akcji ”. Opinię tę podzielono także w naszej video-recenzji. Z kolei nieco wcześniej zagościł u nas wywiad z Cliffem Bleszinskim, w którym starał się on przedstawić swoje najnowsze dzieło. Pod koniec listopada najzagorzalsi fani Markusa uzyskają możliwość zaopatrzenia się w oficjalną ścieżkę dźwiękową, której wydaniem zajmuje się grupa Sumthing Else Music Works.
W Polsce program można zakupić dzięki firmie Microsoft, w cenie 199,99 zł. Na sam koniec chcielibyśmy Waszej uwadze polecić konkurs, w którym do wygrania są cztery egzemplarze Gears of War 2 oraz Xbox 360. Potrwa on do 30 listopada, więc macie jeszcze trochę czasu na udzielenie odpowiedzi.