autor: Marcel Mierzicki
Michael Okuda w zespole tworzącym Star Trek Online
Firma Perpetual Entertainment ogłosiła na odbywającym się w Las Vegas zjeździe fanów Star Treka, iż do zespołu tworzącego grę Star Trek Online dołączył Michael Okuda. Znany doskonale wszystkim fanom serii spec od technologii zadba o jak największą zgodność z realiami pierwszego produktu MMO osadzonego w uniwersum Star Treka.
Firma Perpetual Entertainment ogłosiła na odbywającym się w Las Vegas zjeździe fanów Star Treka, iż do zespołu tworzącego grę Star Trek Online dołączył Michael Okuda. Znany doskonale wszystkim fanom serii spec od technologii zadba o jak największą zgodność z realiami pierwszego produktu MMO osadzonego w uniwersum Star Treka.
Michael Okuda jako konsultant pracuje z filmowcami od czasów serialu telewizyjnego Star Trek: Next Generation. Jest odpowiedzialny za wygląd paneli komputerów, języki obcych, i mnóstwo innych dziwnych rzeczy. Jego głównym zadaniem podczas pracy nad Star Trek Online będzie opracowanie interfejsu do gry, który przez twórców nazwany został dość skomplikowanie LCARSem – rozwinięcie tego skrótu to Library Computer Access and Retrieval System.
Akcja w najnowszym produkcie Perpetual Entertainment będzie miała miejsce dwadzieścia lat po wydarzeniach z filmu Star Trek: Nemesis. Są to czasy całkowicie nieznane dla fanów Star Treka. Dlatego też z ogromnym zaciekawieniem oczekują na wszystkie szczegóły związane ze Star Trek Online. W Las Vegas ujawniono między innymi wygląd nowych uniformów członków Gwiezdnej Floty oraz kilka grafik inspirowanych powstającą właśnie grą. Jej beta testy mają rozpocząć się w roku 2006.
„Myślę, że naturalną koleją rzeczy jest praca z Perpetual jako konsultant i projektant gry Star Trek Online” – mówi Okuda. „Wprowadzają oni świat Star Treka w całkiem nowe czasy, a ja jestem bardzo podekscytowany będąc częścią tego przedsięwzięcia. Jestem pewien, że fani Star Treka są zadowoleni z tego faktu.” – podsumowuje.