Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gramynawynos.pl 7 stycznia 2014, 06:50

autor: Adrian Werner

Mega Jump 2 – kontynuacja popularnej pionowej platformówki zadebiutuje w tym tygodniu

Studio Get Set Games zapowiedziało Mega Jump 2, czyli kontynuację szalenie popularnej pionowej platformówki, którą pobrało ponad 16 mln mobilnych graczy.

Mega Jump to jedna z najważniejszych i najpopularniejszych pionowych platformówek, jakie trafiły na urządzenia mobilne. To właśnie ta, wydana w 2010 roku, gra była pierwszą udaną produkcją z tego gatunku, która wykorzystała model Free-2-Play. Rezultatem były miliony użytkowników i jeszcze więcej przychodów. Teraz twórcy, czyli ludzie ze studia Get Set Games, kończą prace nad kontynuacją, która zatytułowana została po prostu Mega Jump 2.

Tak jak w przypadku pierwszej części cała zabawa polegać będzie na podróżowaniu w górę ekranu. Za paliwo robić będą złote monety, których zbieranie umożliwi kontynuowanie lotu. Jeśli go zabraknie, kierowany przez nas stworek spadnie, kończąc zabawę. Sterowanie oparte będzie na wykorzystywaniu akcelerometru, więc kierunek podróży modyfikowany ma być poprzez przekrzywianie urządzenia.

Podstawowe mechanizmy zabawy nie ulegną więc zmianie, ale nie znaczy to, że zabraknie nowości. Przede wszystkim autorzy porzucili tradycyjne poziomy i teraz, jeśli pozwolą na to nasze umiejętności, będziemy mogli podróżować w górę bez końca. Pojawi się tryb Przygodowy, w którym podczas rozgrywki konieczne ma być wypełnianie konkretnych zadań. Większy nacisk położony zostanie na zbieranie różnorodnych przedmiotów, gdyż umożliwią one odblokowywanie dodatkowych postaci. Ponadto każdy bohater posiadać ma odmienne cechy i umiejętności specjalne.

Mega Jump 2 zadebiutuje na iOS w tym tygodniu, a w późniejszym terminie trafi również na Androida.

Adrian Werner

Adrian Werner

Prawdziwy weteran newsroomu GRYOnline.pl, piszący nieprzerwanie od 2009 roku i wciąż niemający dosyć. Złapał bakcyla gier dzięki zabawie na ZX Spectrum kolegi. Potem przesiadł się na własne Commodore 64, a po krótkiej przygodzie z 16-bitowymi konsolami powierzył na zawsze swoje serce grom pecetowym. Wielbiciel niszowych produkcji, w tym zwłaszcza przygodówek, RPG-ów oraz gier z gatunku immersive sim, jak również pasjonat modów. Poza grami pożeracz fabuł w każdej postaci – książek, seriali, filmów i komiksów.

więcej