Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 3 stycznia 2005, 07:42

MCS Studios publikuje za darmo pełną wersję Spacecraft oraz edytory

Polska firma MCS Studios poinformowała, że zostały ukończone prace nad projektem Spacecraft – darmową zręcznościówkę nawiązującą klimatem do klasycznej strzelaniny o nazwie Descent. Oprócz pełnej wersji gry, autorzy udostępnili również zestaw edytorów, pozwalających w dowolny sposób modyfikować ów program.

Polska firma MCS Studios poinformowała, że zostały ukończone prace nad projektem Spacecraft – darmową zręcznościówkę nawiązującą klimatem do klasycznej strzelaniny o nazwie Descent. Oprócz pełnej wersji gry, autorzy udostępnili również zestaw edytorów, pozwalających w dowolny sposób modyfikować ów program.

Spacecraft można pobrać całkowicie za darmo, klikając w poniższy link (34 MB). Narzędzia niezbędne do modyfikacji kodu źródłowego gry dostępne są z kolei tutaj (2.07 MB). Dzięki tym ostatnim, można zmieniać filozofię programu i tworzyć jego różnorakie konwersje.

Spacecraft to gra zręcznościowa, w której gracz wciela się w rolę pilota futurystycznego pojazdu, przemierzając tunele i niszcząc hordy wrogo nastawionych robotów. Celem gracza jest zwycięstwo w turnieju statków kosmicznych rozgrywających się na różnorodnych i ciekawych arenach. Autorzy gry czerpali pomysły głównie z klasycznego hitu o nazwie Descent, natomiast poszczególne elementy rozgrywki i styl gry z Quake III: Arena oraz Unreal Tournament. Do dyspozycji graczy zostaje oddanych 16 broni. Tryb widoku na pole bitwy jest możliwy do przełączenia pomiędzy FPP a TPP w każdym momencie gry. Autorzy nie zapomnieli również o wielbicielach gier sieciowych. Grać można za pomocą lokalnej sieci LAN oraz Internet. Jak zapewniają twórcy, tryb multiplayer został bardzo dobrze zoptymalizowany i nawet wolniejsze łącza nie powinny zagrażać w przeprowadzaniu fascynującego pojedynku.

Więcej informacji na temat Spacecraft uzyskasz z naszej Encyklopedii Gier.

Krystian Smoszna

Krystian Smoszna

Gra od 1985 roku i nadal mu się nie znudziło. Zaczynał od automatów i komputerów ośmiobitowych, dziś gra głównie na konsolach i pececie w przypadku gier strategicznych. Do szeroko rozumianej branży pukał już pod koniec 1996 roku, ale zadebiutować udało się dopiero kilka miesięcy później, kilkustronicowym artykułem w CD-Action. Gry ustawiły całą jego karierę zawodową. Miał być informatykiem, skończył jako pismak. W GOL-u od blisko dwudziestu lat, do 2023 pełnił funkcję redaktora naczelnego. Gra w zasadzie we wszystko, bez podziału na gatunki, dużą estymą darzy indyki. Poza grami interesuje się piłką nożną i Formułą 1, na okrągło słucha też muzyki ekstremalnej.

więcej