autor: Krzysztof Bartnik
Max Payne 2 nareszcie „złoty”!
Już po raz drugi kule będą przelatywać nam koło głowy, będziemy rzucać się przed siebie celując jednocześnie z dwóch pukawek do przeciwników czy obserwować tor lotu pocisku wystrzelonego ze snajperki... Max Payne powraca w drugiej części swoich przygód, noszącej obiecujący podtytuł The Fall of Max Payne - otóż prace nad pełną wersją omawianej produkcji zostały właśnie zakończone (status „gold”) i całość trafiła do tłoczni.
Już po raz drugi kule będą przelatywać nam koło głowy, będziemy rzucać się przed siebie celując jednocześnie z dwóch pukawek do przeciwników czy obserwować tor lotu pocisku wystrzelonego ze snajperki... Max Payne powraca w drugiej części swoich przygód, noszącej obiecujący podtytuł The Fall of Max Payne - otóż prace nad pełną wersją omawianej produkcji zostały właśnie zakończone (status „gold”) i całość trafiła do tłoczni.
Czego możemy spodziewać się po Max Payne 2? Intrygującej fabuły (kobieta femme fatale, zabójstwo policjanta; wszystko pokazane na zasadzie retrospekcji), dopracowanych efektów (Bullet Time jeszcze bardziej realistyczny, ładne modele postaci, otoczenia, itp.), nowych ruchów prowadzonego bohatera (np. użycie karabinu do walki wręcz), czy... dużych wymagań sprzętowych. Nie sądzę jednak, żeby ten aspekt stanowił przeszkodę nie do pokonania - podobna sytuacja miała przecież miejsce przy okazji części pierwszej, która miała swoją premierę w 2001 roku, a grę znają chyba wszyscy...
Rynkowy debiut Max Payne 2: The Fall of Max Payne w Stanach Zjednoczonych odbędzie się 14 października. W Europie gra pojawi się na sklepowych półkach kilka dni później, tj. 24 października. Z kolei posiadacze konsol PlayStation 2 oraz Xbox muszą cierpliwie poczekać do 3 grudnia bieżącego roku.
Więcej informacji: