autor: Michał Jodłowski
Marcowe trendy YouTube Gaming – The Division najszybciej zyskiwało popularność
Serwis YouTube Gaming opublikował marcową listę najszybciej zyskujących popularność gier. Youtuberzy najchętniej podejmowali temat Tom Clancy’s The Division.
Serwis YouTube Gaming – siostrzane przedsięwzięcie niezwykle popularnego YouTube, skupiające się w całości na tematyce elektronicznej rozrywki – opublikował marcową listę najprężniej zyskujących popularność gier. Zaszczytne pierwsze miejsce z pewnością nie jest żadną niespodzianką, gdyż piastuje je wydane miesiąc temu Tom Clancy’s The Division – najszybciej sprzedająca się nowa marka w historii branży, z 330 milionami dolarów przychodu wygenerowanymi w ciągu tygodnia obecności na rynku. Drugie miejsce na podium zajmuje ubiegłoroczne Mortal Kombat X, które 12 marca otrzymało rozszerzenie pod tytułem Kombat Pack 2, wzbogacające rzeczoną produkcję m.in. o cztery nowe grywalne postaci. Czołówkę zamyka mobilne Clash Royale z początku marca. Honorowe czwarte i piąte miejsca zajmują odpowiednio EA Sports UFC 2 i nadciągające (choć Japończycy grają od 24 marca) Dark Souls III. Pełne zestawienie za marzec można zobaczyć poniżej. Trzeba oczywiście pamiętać, że nie jest to lista najpopularniejszych gier wśród youtuberów, a jedynie tytuły, które najdynamiczniej zyskiwały wśród nich popularność, tj. których temat najchętniej podejmowali w zeszłym miesiącu.
Jeśli jesteście zainteresowani listami za wcześniejsze miesiące, pod tym adresem możecie sprawdzić archiwum serwisu YouTube Gaming na blogu YouTube Trends.
- Poradnik do gry The Division
- Nasza recenzja gry The Division
- Kompendium wiedzy o grze The Division
- Oficjalna strona internetowa serwisu YouTube Gaming