autor: Marcin Skierski
LittleBigPlanet 2 we wrześniu z pełnym wsparciem PlayStation Move
Przed premierą LittleBigPlanet 2 wydawało się, że gra otrzyma pełne wsparcie dla kontrolera PlayStation Move. Ostatecznie zakończyło się na pakiecie minigier Sackboy’s Prehistoric Moves. Twórcy zamierzają nadrobić zaległości, wypuszczając odpowiednie DLC wprowadzające nowy system sterowania.
Przed premierą LittleBigPlanet 2 wydawało się, że gra otrzyma pełne wsparcie dla kontrolera PlayStation Move. Ostatecznie zakończyło się na pakiecie minigier Sackboy’s Prehistoric Moves. Twórcy zamierzają nadrobić zaległości, wypuszczając odpowiednie DLC wprowadzające nowy system sterowania.
Dodatek zostanie udostępniony we wrześniu i pozwoli tworzyć poziomy z wykorzystaniem PlayStation Move, a także sprawdzić nowe zastosowania dla „różdżki”, jakie przygotowało studio Media Molecule. Szczegóły na ten temat zdradzono na łamach europejskiego blogu PlayStation.
Pierwszą z funkcjonalności będzie gadżet Manipulator. Po jego podniesieniu, gracz przeniesie przedmioty za pomocą kontrolera ruchu. Z kolei Moveinator będzie miał podobne zastosowanie jak obecny w grze Controlinator i wykorzysta obecny w PlayStation Move żyroskop oraz akcelerometr. W połączeniu z Move Cursorem okaże się przydatny w trakcie rozgrywki typu „celuj i strzelaj”.
Oprócz tego wprowadzone zostaną mnożniki punktów czy sensory rotacji i prędkości poruszania się kontrolowanego obiektu. Przydatne okaże się narzędzie Slicer Tool, umożliwiające przecięcie dowolnego kształtu na pół, a Move Recorder nada przedmiotom realistyczne, organiczne zachowanie.
Na sam koniec wspomniano o opcji Sticker Creator. Dzięki niej stworzymy własne naklejki, używając PlayStation Move niczym prawdziwego pędzla. To wszystko w połączeniu z nowymi poziomami stworzonymi przez Media Molecule złoży się na niezwykle atrakcyjne rozszerzenie, które pobrać powinien każdy posiadacz LittleBigPlanet 2 i PlayStation Move. Cena i dokładny termin wydania są na razie nieznane.