LithTech Inc przeistacza się w Touchdown Entertainment
Co prawda nie było żadnych oficjalnych informacji prasowych, jednakże wszystko wskazuje na to, iż jeden z czołowych producentów enginów do gier, firma LithTech Inc, zmienił swą nazwę na Touchdown Entertainment. Co więcej w ofercie Touchdown Entertainment znajdziemy już tylko dwie pozycje - znany choćby z takiej gry jak No One Lives Forever 2 engine „Jupiter” oraz nowość, engine „Copperhead”, przeznaczony zarówno do wykorzystania w grach PC-towych jak i konsolowych (Sony’s PlayStation 2, Microsoft’s Xbox oraz Nintendo GameCube). Nie wiadomo, co się zaś stało z silnikiem „Discovery”, który miał zostać wykorzystany w grze The Matrix Online.
Co prawda nie było żadnych oficjalnych informacji prasowych, jednakże wszystko wskazuje na to, iż jeden z czołowych producentów enginów do gier, firma LithTech Inc, zmienił swą nazwę na Touchdown Entertainment. Co więcej w ofercie Touchdown Entertainment znajdziemy już tylko dwie pozycje - znany choćby z takiej gry jak No One Lives Forever 2 engine „Jupiter” oraz nowość, engine „Copperhead”, przeznaczony zarówno do wykorzystania w grach PC-towych jak i konsolowych (Sony’s PlayStation 2, Microsoft’s Xbox oraz Nintendo GameCube). Nie wiadomo, co się zaś stało z silnikiem „Discovery”, który miał zostać wykorzystany w grze The Matrix Online.
Dziwi taka nagła i niezapowiedziana zmiana, jednakże wygląda na to, że firma nadal będzie kontynuować swą działalność w formie jaką znaliśmy do tej pory. Na stronach firmy Touchdown Entertainment możemy m.in. przeczytać, iż „LithTech jest dumny mogąc współpracować ze wszystkimi swoimi partnerami i pomagać im w tworzeniu trójwymiarowych gier i aplikacji.”
Zainteresowanych szczegółowymi informacjami dotyczącymi obu silników zapraszam na stronę firmy Touchdown Entertainment: http://www.touchdownentertainment.com/ (wchodząc na stronę http://www.lithtech.com/ zostaniemy przekierowani pod wcześniej podany adres).