LEGO Władca Pierścieni - test na notebooku ASUS R500V
Testujemy grę LEGO Władca Pierścieni na notebooku ASUS R500V.
Gry Traveller’s Tale mają opinię produkcji, które dobrze radzą sobie nawet na skromnych konfiguracjach sprzętowych. Sprawdźmy więc, czy tą godną pochwały tradycję kontynuuje również LEGO Władca Pierścieni.
Po dokładny opis gry odsyłamy do jej testu na notebooku ASUS G75V.
MINIMALNE WYMAGANIA SPRZĘTOWE
Procesor: dwurdzeniowy 2 GHz
Pamięć RAM: 1 GB
Karta grafiki:7600 GT lub lepsza
System operacyjny: Windows XP, Windows Vista , Windows 7
Wymagania są jak widać bardzo skromne. Przypomnijmy, że wykorzystany przez nas w teście ASUS R500V ma procesor Intel Core i5 3210QM 2.5 GHz, 6 GB pamięci RAM i dedykowaną kartę grafiki NVIDIA GeForce GT 630M z 2 GB pamięci.
Ustawienia niskie, rozdzielczość 1366 x 768
Testowanie rozpocząłem od ustawień średnich. Rezultaty były wyśmienite. Przez większość czasu gra pozostawała sporo powyżej 60 klatek na sekundę, a najniższa zanotowana wartość wyniosła 55 FPS-ów.
Ustawienia wysokie, rozdzielczość 1366 x 768
O dziwo, wyniki na ustawieniach wysokich nie odbiegały zbytnio od średnich, nawet z włączonym wygładzaniem krawędzi. Gra rzadko kiedy schodziła poniżej 50 klatek na sekundę i nawet wtedy były to spadki niewielkie. W najgorszych momentach silnik wyświetlał 48 FPS-ów, więc o żadnych spowolnieniach nie mogło być mowy.
Podsumowanie
W LEGO Władca Pierścieni studio Traveller’s Tales potwierdziło swoją klasę, oferując grę, która doskonale radzi sobie również na słabszych sprzętach.