Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 25 maja 2004, 10:18

Lawman - nowy FPS w świecie Dzikiego Zachodu od firmy Techland

Lawman to tytuł nowego FPS-a polskiej firmy Techland, który będzie przeniesie Cię w brutalny i bezwzględny świat Dzikiego Zachodu. Jeśli masz ochotę sprawdzić swój refleks oraz odbyć ekscytujące pojedynki z największymi, ówczesnymi bandziorami, jest to produkt wprost wymarzony dla Ciebie.

Lawman to tytuł nowego FPS-a polskiej firmy Techland, który przeniesie Cię w brutalny i bezwzględny świat Dzikiego Zachodu. Jeśli masz ochotę sprawdzić swój refleks oraz odbyć ekscytujące pojedynki z największymi, ówczesnymi bandziorami, jest to produkt wprost wymarzony dla Ciebie.

Gracz wcieli się w rolę rewolwerowca, który przemierza zachodnie tereny północnoamerykańskiego kontynentu. Jego zadaniem będzie pokonanie wszystkich szumowin, jakie staną na jego drodze a odbywać się to będzie poprzez serię pojedynków strzeleckich, wymagających szybkości oraz precyzji w naciskaniu na spust. Oprócz rozbudowanej warstwy fabularnej, gra oferować będzie: dwanaście misji z gatunku „Poszukiwany: Żywy lub martwy”, osiemnaście stylizowanych na epokę narzędzi zagłady, znane postacie z książek, filmów lub rzeczywistości, pieczołowicie wykonane scenerie, charakterystyczne dla dziewiętnastowiecznych miasteczek Dziekiego Zachodu, pełną kontrolę nad procesem kreowania naszego bohatera oraz urozmaicenia w postaci jazdy konnej, spektakularnych pościgów oraz strzelanin prosto „z siodła”. O sugestywną oprawę wizualną zadba sprawdzony w boju silnik, wykorzystany wcześniej w Chrome.

Firma Techland nie podała konkretnych informacji, kiedy Lawman miałby się ukazać. Poniżej prezentujemy kilka premierowych screenshotów.

 

Lawman - nowy FPS w świecie Dzikiego Zachodu od firmy Techland - ilustracja #1
Lawman - nowy FPS w świecie Dzikiego Zachodu od firmy Techland - ilustracja #2
Lawman - nowy FPS w świecie Dzikiego Zachodu od firmy Techland - ilustracja #3

 

Krystian Smoszna

Krystian Smoszna

Gra od 1985 roku i nadal mu się nie znudziło. Zaczynał od automatów i komputerów ośmiobitowych, dziś gra głównie na konsolach i pececie w przypadku gier strategicznych. Do szeroko rozumianej branży pukał już pod koniec 1996 roku, ale zadebiutować udało się dopiero kilka miesięcy później, kilkustronicowym artykułem w CD-Action. Gry ustawiły całą jego karierę zawodową. Miał być informatykiem, skończył jako pismak. W GOL-u od blisko dwudziestu lat, do 2023 pełnił funkcję redaktora naczelnego. Gra w zasadzie we wszystko, bez podziału na gatunki, dużą estymą darzy indyki. Poza grami interesuje się piłką nożną i Formułą 1, na okrągło słucha też muzyki ekstremalnej.

więcej