autor: Maciej Myrcha
Laser Squad Nemesis - kampania dla jednego gracza
Jak to już anonsowaliśmy wcześniej, bracia Gollop, twórcy serii X-Com dotrzymali słowa i poinformowali o dodaniu do turowej strategii Laser Squad Nemesis, trybu dla pojedynczego gracza. Tak więc wszyscy gracze, którzy z nieufnością patrzą na wieloosobowe rozgrywki sieciowe będą mogli również dołączyć do rzeszy fanów Laser Squad. Gra jest dostępna bezpośrednio z sieci za 19.95 USD (ok. 75 zł). W cenie tej otrzymamy oprócz gry także możliwość darmowych poprawek przez 2 lata oraz miesięczną subskrypcję na grę sieciową.
Jak to już anonsowaliśmy wcześniej, bracia Gollop, twórcy serii X-Com dotrzymali słowa i poinformowali o dodaniu do turowej strategii Laser Squad Nemesis, trybu dla pojedynczego gracza. Tak więc wszyscy gracze, którzy z nieufnością patrzą na wieloosobowe rozgrywki sieciowe będą mogli również dołączyć do rzeszy fanów Laser Squad. Gra jest dostępna bezpośrednio z sieci za 19.95 USD (ok. 75 zł). W cenie tej otrzymamy oprócz gry także możliwość darmowych poprawek przez 2 lata oraz miesięczną subskrypcję na grę sieciową.
"Od początku planowaliśmy rozwój Laser Squad Nemesis w tym kierunku," powiedział Julian Gollop. "Ostatnie pół roku spędziliśmy nad tworzeniem zaawansowanych algorytmów sztucznej inteligencji komputerowych przeciwników i misji stanowiących wyzwanie dla pojedynczego gracza, ułożonych w kampanie dla Laser Marines, Machina, Spawn czyli stron konfliktu występujących w grze oraz Greys, rasy znanej wszystkim fanom X-Com . W sumie udało nam się stworzyć 20 misji, a ukończenie każdej z nich powinno zająć wam mniej więcej 3 godziny. Do tego dołączyliśmy 3 poziomy trudności rozgrywki."
Dalsze wypowiedzi pana Gollopa dotyczyły rozwoju Laser Squad Nemesis. W planach są kolejne usprawnienia i dodatki, m.in. ulepszenie grafiki i dźwięku a także przeniesienie gry na nowy silnik 3D. Wersja gry dla pojedynczego gracza również nie zostanie pozostawiona bezpańsko i stale będzie się rozwijać.