Larian Studios anonsuje „Riftrunnera” oraz „Divine Divinity 2”
Belgijski zespół developerski Larian Studios potwierdził dziś, to o czym nieoficjalnie „szemrano” za kulisami od blisko pół roku. Chodzi o produkcję drugiej części udanego przedstawiciela gatunku cRPG „Divine Divinity”, a ponadto o grę zatytułowaną „Riftrunner”, będącą w istocie bezpośrednią kontynuacją „Divine Divinity”.
Belgijski zespół developerski Larian Studios potwierdził dziś, to o czym nieoficjalnie „szemrano” za kulisami od blisko pół roku. Chodzi o produkcję drugiej części udanego przedstawiciela gatunku cRPG „Divine Divinity”, a ponadto o grę zatytułowaną „Riftrunner”, będącą w istocie bezpośrednią kontynuacją „Divine Divinity”.
Według informacji przekazanych prasie „Riftrunner” produkowany jest już od zeszłego roku i trafi w nasze ręce jeszcze w tym roku. Wydanie „Divine Divinity 2” wstępnie planuje się na rok 2004.
„Riftrunner” wykorzystuje zmodyfikowany i unowocześniony silnik znany z oryginalnego „Divine Divinity”, zawiera również szereg nowych cech, których domagali się fani tego tytułu, m.in. nowy, nieograniczony system rozwoju bohaterów, losowy generator questów, trójwymiarowe animacje postaci, nowy system walki, a także nową fabułę, której niestety twórcy nie ujawnili zbyt dużo. Wiadomo tylko, że główny bohater „Riftrunnera” połączony jest duszą z niegodziwą kreaturą jaką jest Rycerz Śmierci, i pozostanie takim po wsze czasy dopóty, dopóki nie znajdzie sposobu by przerwać wiążącą go klątwę.
Informacji na temat „Divine Divinity 2” nie ujawniono.
Oficjalna strona gry „Riftrunner”