Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gramynawynos.pl 23 sierpnia 2015, 18:35

autor: Adrian Werner

Lara Croft GO zadebiutuje 27.08 na iOS, Androidzie i Windows Phone

Firma Square Enix poinformowała, że gra logiczna Lara Croft GO trafi do sprzedaży 27 sierpnia, w wersjach na systemy mobilne iOS, Android i Windows Phone.

Na grę logiczną Lara Croft GO czekamy z zapartym tchem od czasu targów E3, kiedy to firma Square Enix ujawniła ten projekt. To oczekiwanie już wkrótce dobiegnie końca, gdyż twórcy właśnie poinformowali, że produkcja trafi do sprzedaży 27 sierpnia tego roku.

Co godne pochwały, Lara Croft GO ukaże się 27 sierpnia na wszystkie platformy docelowe. Wcześniej potwierdzono jedynie wydanie na iOS, ale teraz ujawniono, że gra trafi także na systemy Android oraz Windows Phone.

Przypomnijmy, że projekt stanowi następcę jednej z najlepszych pozycji mobilnych zeszłego roku, czyli Hitman GO. Tak jak swój poprzednik, produkcja bierze popularną markę i przerabia ją na turową grę logiczna. Lara Croft GO interpretuje w ten sposób styl rozgrywki i klimat dwóch pierwszych części serii Tomb Raider. Oznacza to, że zajmiemy się eksplorowaniem starych ruin i grobowców. Naszym celem będzie odnajdowanie cennych artefaktów, a po drodze zmuszeni zostaniemy do unikania pułapek oraz walki z agresywnymi zwierzętami.

Na każdej mapie gracz będzie musiał wymyślić plan, który pozwoli dotrzeć Larze do celu w jednym kawałku. Konieczne ma być manipulowanie otoczeniem, rozwiązywanie łamigłówek oraz eliminowanie wrogów. To ostanie zrealizowane zostanie w prosty sposób. Jeśli „wejdziemy” w przeciwnika z boku lub od tyłu, to wygramy. Natomiast konfrontacja twarzą w twarz zakończy się naszą przegraną. Autorzy obiecują, że kampania będzie co chwila wprowadzała nowe mechanizmy, dbając przez to o zachowanie świeżości rozgrywki.

Hitman GO chwalone było za piękny styl graficzny, symulujący papierowe i plastikowe miniaturowe makiety. Lara Croft GO pójdzie w nieco innym kierunku. Oprawa graficzna dalej jest mocno uproszczona, stawiając głównie na jednokolorowe powierzchnie, ale całość wygląda raczej jak ładny komiks niż makieta.

Adrian Werner

Adrian Werner

Prawdziwy weteran newsroomu GRYOnline.pl, piszący nieprzerwanie od 2009 roku i wciąż niemający dosyć. Złapał bakcyla gier dzięki zabawie na ZX Spectrum kolegi. Potem przesiadł się na własne Commodore 64, a po krótkiej przygodzie z 16-bitowymi konsolami powierzył na zawsze swoje serce grom pecetowym. Wielbiciel niszowych produkcji, w tym zwłaszcza przygodówek, RPG-ów oraz gier z gatunku immersive sim, jak również pasjonat modów. Poza grami pożeracz fabuł w każdej postaci – książek, seriali, filmów i komiksów.

więcej