Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 6 maja 2016, 10:45

autor: Adrian Werner

Kwietniowe trendy gier na YouTube – Dark Souls III najszybciej zyskiwało popularność

Serwis YouTube opublikował kwietniową listę najszybciej zyskujących popularność gier. Bezkonkurencyjne okazało się Dark Souls III.

Dark Souls III okazało się liderem wzrostu w kwietniu. - Kwietniowe trendy gier na YouTube – Dark Souls III zyskiwało popularność najszybciej - wiadomość - 2016-05-06
Dark Souls III okazało się liderem wzrostu w kwietniu.

Opublikowano zestawienie gier, których popularność w serwisie YouTube rosła w kwietniu najszybciej. Definicja ta jest bardzo ważna, gdyż tłumaczy, że nie są to tytuły, które cieszyły się ogólnie największym wzięciem, bo taka lista zdominowana byłaby przez tuzy pokroju Minecrafta.

#

Gra

1.

Dark Souls III

2.

Quantum Break

3.

Enter the Gungeon

4.

MLB The Show 16

5.

Ratchet & Clank

6.

Gears of War 4

7.

Doom

8.

Overwatch

9.

The Sims 2

10.

Mirror's Edge Catalyst

Na pierwszym miejscu znalazło się Dark Souls III, które zadebiutowało na rynku japońskim 24 marca, a reszta świata dołączyła do zabawy 12 kwietnia. Gra stała się najszybciej sprzedającą się produkcją w historii swojego wydawcy, czyli firmy Bandai Namco Games. To wymagające RPG od studia From Software pochód po złoto rozpoczęło już jakiś czas temu i w marcu zajmowało piątą pozycję w zestawieniu. Projekt został wyraźnie cieplej przyjęty niż Dark Souls II i np. w Wielkiej Brytanii radzi sobie w sklepach o 61% lepiej niż część druga.

Warto zauważyć także, że aż cztery pozycje w kwietniowym zestawieniu - Doom, Overwatch, Mirror's Edge Catalyst i Gears of War 4 - miały w zeszłym miesiącu zorganizowane różnego rodzaju beta testy, co pokazuje, że są one bardzo skutecznym narzędziem marketingowym.

Ratchet & Clank trafiło do sprzedaży 12 kwietnia, Enter the Gungeon 5 kwietnia, a MLB: The Show 16 29 marca, co tłumaczy obecność na liście tych trzech bardzo dobrze sprzedających się pozycji. Znacznie większym zaskoczeniem jest pojawienie się w zestawieniu gry The Sims 2. Tak mocna pozycja tej dwunastoletniej już produkcji jest jednak w dużym stopniu zasługą kanału YouTube The Diamond Minecart, posiadającego ponad 10,5 mln subskrybentów. W kwietniu opublikowano na nim bowiem popularną serię humorystycznych filmików z The Sims 2.

  1. Dark Souls III – oficjalna strona gry
  2. Recenzja gry Dark Souls III - symulator umierania żegna się z klasą

Adrian Werner

Adrian Werner

Prawdziwy weteran newsroomu GRYOnline.pl, piszący nieprzerwanie od 2009 roku i wciąż niemający dosyć. Złapał bakcyla gier dzięki zabawie na ZX Spectrum kolegi. Potem przesiadł się na własne Commodore 64, a po krótkiej przygodzie z 16-bitowymi konsolami powierzył na zawsze swoje serce grom pecetowym. Wielbiciel niszowych produkcji, w tym zwłaszcza przygodówek, RPG-ów oraz gier z gatunku immersive sim, jak również pasjonat modów. Poza grami pożeracz fabuł w każdej postaci – książek, seriali, filmów i komiksów.

więcej

gry YouTube oglądalność