autor: Radosław Grabowski
"Kot w kapeluszu" nowym rywalem hydraulika Mario, smoka Spyro i innych zasłużonych bohaterów platformówek
W 1955 roku amerykański pisarz i rysownik Theodore Seuss Geisel (nosił pseudonim artystyczny Dr. Seuss) stworzył rymowaną książkę dla dzieci pt. The Cat in the Hat, używając przy tym jedynie 220 słów podstawowych. Niesłabnącą do tej pory popularność owej pozycji zamierzają wykorzystać połączone sztaby firm Digital Eclipse i Vivendi Universal Games, które przygotowują wirtualną wersję „Kota w kapeluszu”.
W 1955 roku amerykański pisarz i rysownik Theodore Seuss Geisel (nosił pseudonim artystyczny Dr. Seuss) stworzył rymowaną książkę dla dzieci pt. The Cat in the Hat, używając przy tym jedynie 220 słów podstawowych. Niesłabnącą do tej pory popularność owej pozycji zamierzają wykorzystać połączone sztaby firm Digital Eclipse i Vivendi Universal Games, które przygotowują wirtualną wersję „Kota w kapeluszu”.
Produkt zaliczać się ma do gatunku trójwymiarowych platformówek i charakteryzować się niezbyt dużym stopniem komplikacji.
Razem z wąsatym bohaterem (oprócz pasiastego nakrycia głowy posiada on także wielofunkcyjny parasol w identycznej tonacji kolorystycznej) przemierzać będziemy surrealistyczne lokacje, umieszczone w różnych sceneriach. Natomiast wśród docelowych platform sprzętowych figurują komputery osobiste, jak również konsole Sony PlayStation 2, Microsoft Xbox oraz Nintendo GameCube i GameBoy Advance.
Rynkowy debiut gry The Cat in the Hat nastąpi pod koniec bieżącego roku, równocześnie z premierą pełnometrażowego filmu kinowego pod tym samym tytułem (jako „koci kapelusznik” wystąpi kanadyjski komik Mike Myers, znany przede wszystkim z roli agenta specjalnej troski - Austina Powersa).
Więcej informacji: