autor: Radosław Grabowski
Kontynuacja Smash Court Tennis Pro Tournament także dla PC oraz "Pudła" i "Kostki"?
Konsumenci zgotowali przed dwoma laty bardzo dobre przyjęcie wirtualnej symulacji gry w tenisa, zatytułowanej Smash Court Tennis Pro Tournament i opracowanej przez japońską korporację Namco jedynie w wersji dla popularnej konsoli Sony PlayStation 2. Za około miesiąc powinna ujrzeć blask jutrzenki kontynuacja wspomnianej pozycji, która w myśl pierwotnych założeń miała zostać ponownie zadedykowana wyłącznie posiadaczom PS2. Jednak w świetle zaktualizowanego zbioru danych organizacji ESRB (Entertainment Software Rating Board), trudniącej się głównie przyznawaniem kategorii wiekowych oprogramowaniu elektroniczno-rozrywkowemu, sytuacja wygląda zupełnie inaczej.
Konsumenci zgotowali przed dwoma laty bardzo dobre przyjęcie wirtualnej symulacji gry w tenisa, zatytułowanej Smash Court Tennis Pro Tournament i opracowanej przez japońską korporację Namco jedynie w wersji dla popularnej konsoli Sony PlayStation 2. Za około miesiąc powinna ujrzeć blask jutrzenki kontynuacja wspomnianej pozycji, która w myśl pierwotnych założeń miała zostać ponownie zadedykowana wyłącznie posiadaczom PS2. Jednak w świetle zaktualizowanego zbioru danych organizacji ESRB (Entertainment Software Rating Board), trudniącej się głównie przyznawaniem kategorii wiekowych oprogramowaniu elektroniczno-rozrywkowemu, sytuacja wygląda zupełnie inaczej.
Mianowicie lista platform sprzętowych w przypadku niniejszego sequela obejmuje ponoć również następujące systemy: PC, Microsoft Xbox i Nintendo GameCube. Mimo wszystko developerzy zaimplementują w omawianym produkcie m.in. poniższe elementy:
- Mnóstwo prawdziwych postaci zawodników (np. Serena Williams, Juan Carlos Ferrero i Lleyton Hewitt).
- Szereg oficjalnych turniejów (słynny angielski Wimbledon i inne) – lokalizacja determinująca rodzaj nawierzchni itd.
- Sześć trybów zabawy jednoosobowej (trening, kariera etc.) oraz opcja multiplayer.
- Wyjątkowo realistyczna oprawa graficzna 3D.
- Płynna animacja przestrzennych modeli, podkreślająca ogólny dynamizm rozgrywki.