autor: Radosław Grabowski
Koniec gier wyścigowych marki Papyrus Racing Games
Zaczęli w drugiej połowie lat osiemdziesiątych XX wieku grą Indianapolis 500: The Simulation, aby później w ostatniej dekadzie stulecia zainaugurować słynne serie IndyCar Racing i NASCAR Racing. Projektanci z Papyrus Design Group działali dotychczas pod skrzydłami znanej elektroniczno-rozrywkowej korporacji Vivendi Universal Games, jednakże teraz ich funkcjonowanie w komercyjnej rzeczywistości dobiegło końca.
Zaczęli w drugiej połowie lat osiemdziesiątych XX wieku grą Indianapolis 500: The Simulation, aby później w ostatniej dekadzie stulecia zainaugurować słynne serie IndyCar Racing i NASCAR Racing. Projektanci z Papyrus Design Group działali dotychczas pod skrzydłami znanej elektroniczno-rozrywkowej korporacji Vivendi Universal Games, jednakże teraz ich funkcjonowanie w komercyjnej rzeczywistości dobiegło końca.
Za pośrednictwem sieciowego forum dyskusyjnego właśnie podano, że wymienione wyżej studio developerskie zostało zamknięte. Użytkownicy nie mogą już zatem liczyć nawet na publikowanie w Internecie rozmaitych „łatek”. Poniżej zaprezentowaliśmy zestawienie najważniejszych rynkowych dokonań (dziedzina: wirtualne wyścigi) „zatopionej” firmy.
TYTUŁ | ROK WYDANIA |
Indianapolis 500: The Simulation | 1989 |
Road Rash | 1991 |
IndyCar Racing | 1993 |
NASCAR Racing | 1994 |
Cart Racing | 1996 |
IndyCar Racing II | 1996 |
1996 | |
SODA Off-Road Racing | 1997 |
1999 | |
1999 | |
2001 | |
2002 | |
2003 |