autor: Radosław Grabowski
Koncern Nokia poszukuje graczy, chcących „zarazić” społeczeństwo nową „chorobą” o nazwie N-Gage
Solidna akcja promocyjna, związana z przenośną platformą elektroniczno-rozrywkową N-Gage, jest dla korporacji Nokia zadaniem o bardzo wysokim priorytecie. Dość istotnym elementem kampanii reklamowej będzie elitarna grupa ludzi, skupiona w ramach przedsięwzięcia o nazwie N-Gage Special Forces.
Solidna akcja promocyjna, związana z przenośną platformą elektroniczno-rozrywkową N-Gage, jest dla korporacji Nokia zadaniem o bardzo wysokim priorytecie. Dość istotnym elementem kampanii reklamowej będzie elitarna grupa ludzi, skupiona w ramach przedsięwzięcia o nazwie N-Gage Special Forces.
Członkowie wspomnianej ekipy mają m.in. demonstrować produkt w najrozmaitszych miejscach publicznych i udzielać zainteresowanym wyczerpujących informacji na jego temat. Oczywiście oprócz samego urządzenia wraz z pakietem gier, każdy „agent” otrzyma odpowiednią gratyfikację finansową.
Obecnie trwa internetowy nabór chętnych do partycypowania w omawianym projekcie. Na razie przyjmowane są jedynie zgłoszenia od mieszkańców Stanów Zjednoczonych.
Więcej informacji: https://www.n-gage-special-forces.com/