Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 2 maja 2001, 07:35

Kolejna gra osadzona w realiach Gwiezdnych Wojen

LucasArts Entertainment zrobił nam bardzo miłą niespodziankę i uchylił rąbka tajemnicy otaczającej swą najnowszą produkcję osadzoną w realiach najsłynniejszej gwiezdnej sagi - Star Wars Galactic Battleground.

LucasArts Entertainment zrobił nam bardzo miłą niespodziankę i uchylił rąbka tajemnicy otaczającej swą najnowszą produkcję osadzoną w realiach najsłynniejszej gwiezdnej sagi - Star Wars Galactic Battleground.

Będzie to gra strategiczna czasu rzeczywistego wykorzystująca engine użyty w Age of Empires II. Gracze obejmą pieczę nad jedną z sześciu cywilizacji (Galactic Empire, Rebel Alliance, Wookiees, Gungans, Royal Naboo, Trade Federation) walczących o przejęcie kontroli nad całą galaktyką.

Walki toczyć się będą w przeróżnych sceneriach, zarówno na powierzchni planet, w wielkich miastach, w przestrzeni kosmicznej, a nawet na asteroidach. Weźmie w nich udział ogromna liczba różnorodnych typów jednostek bojowych (m. in. Rycerze Jedi, stormtroopers, myśliwce X-wing, AT-ATs, snowspeeders, AT-STs, czołgi Wookiee Kas, droidy), a łączna ich liczba wraz z budynkami i strukturami wojskowymi wynosić będzie ponad 300.

Równocześnie z działaniami wojennymi do naszych obowiązków należeć będzie opracowywanie nowych technologii, dzięki którym nasze oddziały staną się o wiele bardziej skuteczniejsze.

Star Wars Galactic Battleground pozwoli nam na rozgrywkę w trybie jedno i wieloosobowym oraz zostanie wyposażona w edytor scenariuszy. Jej producentem jest zespół Ensemble Studios, a wydanie planowane jest na koniec 2001 roku. Więcej informacji możecie znaleźć tutaj.

Przemysław Bartula

Przemysław Bartula

W 2000 roku dołączył do ekipy tworzącej serwis GRYOnline.pl i realizuje się w nim po dziś dzień. Zaczął od napisania kilku recenzji, a potem płynnie poszły newsy, wpisy encyklopedyczne i cała masa innych aktywności. Na przestrzeni 20 lat uczestniczył w tworzeniu niemal wszystkich działów i projektów firmy; przez lata piastował stanowisko szefa encyklopedii gier i szefa newsroomu, a ostatecznie trafił do zarządu firmy GRY-OnLine S.A. Obecnie jest dużo bardziej zaangażowany w aktywności zarządcze aniżeli redaktorskie. Posiada dyplom technika elektrotechnika i inżyniera budownictwa wodnego.

więcej