autor: Maciej Myrcha
Kojima ujawnia nieco szczegółów Metal Gear Solid 4
Z pewnością jedną z gier, na które czekają potencjalni posiadacze konsoli PlayStation 3, jest najnowsza odsłona przygód Snake'a, Metal Gear Solid 4. Żeby jeszcze bardziej podgrzać atmosferę oczekiwania, nieco szczegółów z jej produkcji w wywiadzie udzielonym magazynowi PSM2 zdradził Hideo Kojima, "ojciec" serii.
Z pewnością jedną z gier, na które czekają potencjalni posiadacze konsoli PlayStation 3, jest najnowsza odsłona przygód Snake'a, Metal Gear Solid 4. Żeby jeszcze bardziej podgrzać atmosferę oczekiwania, nieco szczegółów z jej produkcji w wywiadzie udzielonym magazynowi PSM2 zdradził Hideo Kojima, "ojciec" serii.
I tak wiemy już nieco więcej na temat specjalnego kamuflażu Snake'a, zwanego Octo Cam. Już na trailerze przedstawionym na tegorocznych targach E3 można było zobaczyć, iż "przyodziewek" głównego bohatera zmienia swój kolor i krój w zależności od otoczenia. Kojima ujawnił, iż dzieje się to automatycznie, gdy Snake jest nieruchomy. Wiadomo również, iż większość z otoczeń, w których będzie rozgrywać się akcja, jest interaktywna i zniszczalna, co powinno ucieszyć zwolenników totalnej demolki. Niestety, PS3 tak jak i inne "maszynki" do grania ma swoje ograniczenia, tak więc poziom zniszczeń będzie zróżnicowany - przykładowo w niektórych budynkach będzie można rozbijać tylko konkretne przedmioty. Za przykład posłużył znowu trailer, w którym widać jak Metal Gear niszczy schody - pozostałe przedmioty w scenie są nietknięte.
Na zakończenie wywiadu Kojima potwierdził swoje wcześniejsze wypowiedzi - Metal Gear Solid 4 będzie ostatnią grą z cyklu, przy której tworzeniu bierze udział.