Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 24 listopada 2006, 08:57

Już niedługo uzyskamy informacje na temat beta-testów gry Enemy Territory: Quake Wars

Wszystko wskazuje na to, że już w przyszłym tygodniu koncern Activision, Inc. rozpocznie przyjmowanie zgłoszeń do otwartych beta-testów gry Enemy Territory: Quake Wars – pierwszoosobowej strzelaniny, która będzie konkurencją dla produktu firmy Digital Illusions Creative Entertainment, zatytułowanego Battlefield 2142.

Wszystko wskazuje na to, że już w przyszłym tygodniu koncern Activision, Inc. rozpocznie przyjmowanie zgłoszeń do otwartych beta-testów gry Enemy Territory: Quake Wars – pierwszoosobowej strzelaniny, która będzie konkurencją dla produktu firmy Digital Illusions Creative Entertainment, zatytułowanego Battlefield 2142.

Już niedługo uzyskamy informacje na temat beta-testów gry Enemy Territory: Quake Wars - ilustracja #1

Twórcy programu uruchomili na łamach oficjalnej strony specjalny dział, który w całości poświęcony jest jego beta-testom. Niestety, w chwili obecnej witryna jest aktualizowana, dlatego też informacje dotyczące przyjmowania zgłoszeń znajdziemy na niej dopiero 27 listopada bieżącego roku. Nie wiemy jak dużą liczbę osób przewiduje się do testów, dlatego wszystkim zainteresowanym zalecamy odświeżanie strony w najbliższy poniedziałek.

Już niedługo uzyskamy informacje na temat beta-testów gry Enemy Territory: Quake Wars - ilustracja #2

Akcja Enemy Territory: Quake Wars rozgrywa się tuż przed wydarzeniami opowiedzianymi w Quake II. Stroggowie, bezlitosna armia obcych, która w swoich szeregach skupia zarówno żywych osobników, jak i cyborgów, ląduje na Ziemi w celu zniszczenia rasy ludzkiej. W obronie niebieskiej planety staje elitarny oddział komandosów o nazwie Earth Defense Force. Użytkownicy programu mogą wcielić się w żołnierzy zarówno jednej, jak i drugiej strony.

Więcej informacji na temat gry znajdziecie na łamach naszego serwisu:

Krystian Smoszna

Krystian Smoszna

Gra od 1985 roku i nadal mu się nie znudziło. Zaczynał od automatów i komputerów ośmiobitowych, dziś gra głównie na konsolach i pececie w przypadku gier strategicznych. Do szeroko rozumianej branży pukał już pod koniec 1996 roku, ale zadebiutować udało się dopiero kilka miesięcy później, kilkustronicowym artykułem w CD-Action. Gry ustawiły całą jego karierę zawodową. Miał być informatykiem, skończył jako pismak. W GOL-u od blisko dwudziestu lat, do 2023 pełnił funkcję redaktora naczelnego. Gra w zasadzie we wszystko, bez podziału na gatunki, dużą estymą darzy indyki. Poza grami interesuje się piłką nożną i Formułą 1, na okrągło słucha też muzyki ekstremalnej.

więcej