Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 2 lutego 2009, 15:33

autor: Filip Grabski

Jason Bourne w nowej grze od EA i Starbreeze

Ludlum Entertainment – firma posiadająca prawa do wszystkich powieści stworzonych przez Roberta Ludluma (w tym, ma się rozumieć, przygód Jasona Bourne’a) zezwoliła Electronic Arts na stworzenie nowej gry z tym „niepozornym” agentem w roli głównej.

Ludlum Entertainment – firma posiadająca prawa do wszystkich powieści stworzonych przez Roberta Ludluma (w tym, ma się rozumieć, przygód Jasona Bourne’a) zezwoliła Electronic Arts na stworzenie nowej gry z tym „niepozornym” agentem w roli głównej.

Dokładniej sprawa przedstawia się w ten sposób: grę robi studio Starbreeze (twórcy wirtualnego Riddicka czy konsolowego The Darkness), a wcześniej prace nad tym tytułem ukrywały się pod nazwą Project RedLime. W informacji prasowej pojawiło się określenie, że nowa gra będzie „niesamowicie innowacyjnym spojrzeniem na klasyczną markę” . Dziś już wiadomo, że tytuł ten będzie grą o przygodach Jasona Bourne’a i będzie początkiem nowej serii – to są w zasadzie jest jedyne pewniki. „Jesteśmy pewni, że doskonałe zdolności twórcze i marketingowe jakie posiada EA pomogą sprawić, że seria gier z Jasonem Bournem będzie tak samo silna na tym rynku, jak na rynku książek i filmów” powiedział Jeffery Weiner, szef Ludlum Entertainment.

Gdy tylko będą dostępne nowe informacje o tej grze (np. na jakich platformach pojawi się tytuł, chociaż znając EA należy się spodziewać premiery gry na wszystkim – od pecetów i konsol po komórki i lodówki), z pewnością dowiecie się o nich najszybciej, jak to będzie możliwe. Przypominamy, że ostatnią grą z Jasonem Bournem była konsolowa The Bourne Conspiracy autorstwa High Moon Studios (gra niezła, ale nie wywołująca zachwytów).

Jason Bourne w nowej grze od EA i Starbreeze - ilustracja #1
Sprytnie skadrowany plakat pomoże uniknąć skojarzeń z Mattem Damonem.

Filip Grabski

Filip Grabski

Z GRYOnline.pl współpracuje od marca 2008 roku. Zaczynał od pisania newsów, potem przeszedł do publicystyki i przy okazji tworzył treści dla serwisu Gameplay.pl. Obecnie przede wszystkim projektuje grafiki widoczne na stronie głównej (i nie tylko) oraz opiekuje się ciekawostkami filmowymi dla Filmomaniaka. Od 1994 roku z pełną świadomością zaczął użytkować pecety, czemu pozostaje wierny do dzisiaj. Prywatnie ojciec, mąż, podcaster (od 8 lat współtworzy Podcast Hammerzeit) i miłośnik konsumowania popkultury, zarówno tej wizualnej (na dobry film i serial zawsze znajdzie czas), jak i dźwiękowej (szczególnie, gdy brzmi ona jak gitara elektryczna).

więcej

gry