autor: Radosław Grabowski
Jak się miewa Wolfenstein w wersji dla X360?
Pierwsze informacje na temat nowej gry z serii Wolfenstein pojawiły się ponad rok temu. Kolejny epizod legendarnego cyklu powstaje wyłącznie z myślą o konsoli Xbox 360, a jego produkcją zajmują się ludzie z id Software. Pomagają im pracownicy firmy Raven Software, którzy ostatnio odnieśli spory sukces za sprawą Quake 4.
Pierwsze informacje na temat nowej gry z serii Wolfenstein pojawiły się ponad rok temu. Kolejny epizod legendarnego cyklu powstaje wyłącznie z myślą o konsoli Xbox 360, a jego produkcją zajmują się ludzie z id Software. Pomagają im pracownicy firmy Raven Software, którzy ostatnio odnieśli spory sukces za sprawą Quake 4.
Następne przygody Williama Blazkowicza są zarazem pierwszymi konsolowymi, w które bezpośrednio zaangażowała się ekipa id Software. Za Return to Castle Wolfenstein: Operation Resurrection dla PlayStation 2 i Return to Castle Wolfenstein: Tides of War dla Xboxa odpowiadali bowiem ludzie z Gray Matter Studios.
Według jednego z twórców nowej gry, czyli Kevina Clouda, ma ona dostarczyć fanom gatunku FPS sporo świeżych rozwiązań. Producenci wykorzystają duży potencjał, drzemiący w X360, aby zaoferować użytkownikom zabawę na najwyższym poziomie. Ogromna wirtualna rzeczywistość nie zostanie podzielona na odrębne sekcje, a gracz będzie systematycznie eksplorować kolejne zakątki alternatywnego świata a la okres II Wojny Światowej.