autor: Radosław Grabowski
Jak prezentuje się obecnie rynek gier online i co czeka go w najbliższej przyszłości?
Prawie tysiąc USD kosztuje egzemplarz najnowszego ponad stustronicowego raportu znanej firmy The Themis Group, dotyczącego internetowej gałęzi rynku elektroniczno-rozrywkowego (gry z gatunku MMOcRPG itd.). Wortal GRY-OnLine umożliwił Wam zaznajomienie się z wybranymi elementami rzeczonego dokumentu – zapraszamy do lektury!
Prawie tysiąc USD kosztuje egzemplarz najnowszego ponad stustronicowego raportu znanej firmy The Themis Group, dotyczącego internetowej gałęzi rynku elektroniczno-rozrywkowego (gry z gatunku MMOcRPG itd.). Wortal GRY-OnLine umożliwił Wam zaznajomienie się z wybranymi elementami rzeczonego dokumentu – zapraszamy do lektury!
LP. | NAJPOPULARNIEJSZE NADCHODZĄCE TYTUŁY (PLATFORMA) |
1. | World of Warcraft (PC) |
2. | EverQuest II (PC) |
3. | |
4. | The Matrix Online (PC) |
5. | Ultima X: Odyssey (PC) |
LP. | OBECNI LIDERZY WŚRÓD FIRM (PRZYKŁADOWY PRODUKT) |
1. | |
2. | |
3. | |
4. | |
5. |
ROK | SZACOWANE RYNKOWE DOCHODY W SKALI GLOBALNEJ |
2003 | ~ 960.000.000 USD |
2004 | ~ 1.300.000.000 USD |
2008 | ~ 4.100.000.000 USD |