Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 7 stycznia 2004, 15:55

autor: Radosław Grabowski

Jak prezentuje się obecnie rynek gier online i co czeka go w najbliższej przyszłości?

Prawie tysiąc USD kosztuje egzemplarz najnowszego ponad stustronicowego raportu znanej firmy The Themis Group, dotyczącego internetowej gałęzi rynku elektroniczno-rozrywkowego (gry z gatunku MMOcRPG itd.). Wortal GRY-OnLine umożliwił Wam zaznajomienie się z wybranymi elementami rzeczonego dokumentu – zapraszamy do lektury!

Prawie tysiąc USD kosztuje egzemplarz najnowszego ponad stustronicowego raportu znanej firmy The Themis Group, dotyczącego internetowej gałęzi rynku elektroniczno-rozrywkowego (gry z gatunku MMOcRPG itd.). Wortal GRY-OnLine umożliwił Wam zaznajomienie się z wybranymi elementami rzeczonego dokumentu – zapraszamy do lektury!

LP.

NAJPOPULARNIEJSZE NADCHODZĄCE TYTUŁY (PLATFORMA)

1.

World of Warcraft (PC)

2.

EverQuest II (PC)

3.

The Lord of the Rings: Middle Earth Online (PC)

4.

The Matrix Online (PC)

5.

Ultima X: Odyssey (PC)

LP.

OBECNI LIDERZY WŚRÓD FIRM (PRZYKŁADOWY PRODUKT)

1.

NCsoft (Lineage II: The Chaotic Chronicle)

2.

Sony Online Entertainment (EverQuest)

3.

Electronic Arts (The Sims Online)

4.

Mythic Entertainment (Dark Age of Camelot)

5.

Microsoft (Asheron’s Call 2: Fallen Kings)

ROK

SZACOWANE RYNKOWE DOCHODY W SKALI GLOBALNEJ

2003

~ 960.000.000 USD

2004

~ 1.300.000.000 USD

2008

~ 4.100.000.000 USD