Infinity Blade II - w trakcie darmowej promocji grę pobrało 5,7 mln użytkowników App Store
Firma Epic Games ma powody do zadowolenia. W trakcie niedawnej darmowej promocji Infinity Blade II pobrało 5,7 mln użytkowników App Store. Akcja zwiększyła też znacząco zainteresowanie innymi płatnymi produktami z tej marki, takimi jak część pierwsza oraz ebook łączący fabularnie obie odsłony cyklu.
W ramach obchodów pięciolecia usługi App Store firma Epic przygotowała dla użytkowników iOS niemałą atrakcję udostępniając za darmo Infinity Blade II, czyli jeden z największych mobilnych przebojów ostatnich lat. Akcja okazała się wielkim sukcesem.
- Infinity Blade - oficjalna strona serii
Odzew graczy był olbrzymi. W ciągu pierwszego tygodnia społeczność zgromadzona wokół tego tytułu zwiększyła się o 5,7 mln graczy. W ciągu samego pierwszego dnia grę pobrało 1,7 mln osób. Tak duża popularność powinna okazać się dla firmy Epic całkiem dochodowa. Infinity Blade II jest bowiem produkcją płatną i jedną z najdroższych na App Store. Jednocześnie jednak projekt oferuje mikropłatności, które ułatwiają rozgrywkę. Wiele z osób, które pobrały grę za darmo skorzysta zapewne z tej opcji.
Udostępnianie za darmo Infinity Blade II zwiększyło również zainteresowanie innymi odsłonami marki. Sprzedaż pierwszej części wzrosła o 250%. Natomiast o 70% zwiększyła się sprzedaż Infinity Blade: Awakening, czyli ebooka łączącego fabularnie pierwszą i drugą cześć cyklu. Książka ta napisana została przez Brandona Sandersona, czyli jednego z najpopularniejszych obecnie pisarzy fantasy i jest sporą gratką dla fanów cyklu.
W sumie sprzedaż obu odsłon Infinity Blade przekroczyła już 50 mln egzemplarzy. To dobra wiadomoś dla miłośników serii. Kilka dni temu potwierdzono skasowanie Infinity Blade Dungeons, ale tak duża popularność marki sprawia, że na pewno doczeka się ona kolejnych gier osadzonych w tym uniwersum.