Ile skradanki jest w Star Wars Jedi: Fallen Order?
Studio Respawn Entertaiment zaprezentowało w zeszłym tygodniu swoją pierwszą produkcję osadzoną w realiach Gwiezdnych wojen – grę akcji Star Wars Jedi: Fallen Order. Od tego czasu poznajemy kolejne szczegóły na jej temat. Tym razem swoje trzy grosze dorzucił jej reżyser – Stig Asmussen – komentując zaimplementowane w niej mechaniki rozgrywki.
Przecieki odnośnie Star Wars Jedi: Fallen Order – produkcji osadzonej w świecie Gwiezdnych wojen od Respawn Entertainment, napływają do Internetu już od końca ubiegłego roku. Oficjalna prezentacja nastąpiła natomiast w ubiegłą sobotę. Wówczas pokazany został pierwszy zwiastun. Wraz z nim pojawiają się przypuszczenia, że będzie to gra akcji zawierająca elementy skradankowe. Teorię tę postanowił obalić Stig Asmussen, pełniący funkcję reżysera.
W wywiadzie udzielonym serwisowi IGN stwierdził on, że skradanie zabija frajdę z rozgrywki. Technicznie będzie to prawdopodobnie możliwe, ale mechanika ta nie będzie specjalnie rozwijania przez twórców.
Potencjalnie, jeśli chcecie, możecie przemknąć się i nie zwrócić uwagi sztucznej inteligencji. Myślę, że jest to technicznie możliwe. To nie jest coś do czego zachęcamy. Chcemy, by gracze dobrze się bawili, mając do dyspozycji miecz świetlny i Moc. Skradanie nie za bardzo pasuje do tej gry.
Star Wars Jedi: Fallen Order ma być liniową grą akcji, której fabuła ma miejsce tuż po wydarzeniach z trzeciej części Gwiezdnych wojen. Gracze wcielą się w niej w byłego padawana – Cala Kestisa, który próbuje ukryć swoją przeszłość przed Imperium Galaktycznym. Jej premiera przewidziana jest na 15 listopada 2019 roku na komputerach osobistych oraz konsolach Xbox One i PlayStation 4. Już teraz można składać przedpremierowe zamówienia za pomocą platform Origin, PlayStation Store i Microsoft Store. W przypadku PC-tów edycja standardowa kosztuje 239,90 zł, a deluxe 269,90 zł. Co ciekawe, producenci zarzekają się, że tytuł ma być pozbawiony mikrotransakcji i multiplayera. Byłaby to spora zmiana względem poprzedniego dzieła z tego uniwersum\wydanego przez Electronic Arts, Star Wars: Battlefront II, w którym lootboksy stały się tematem ogromnych kontrowersji.