Humankind: patch 1.0.3.253 z możliwością oblegania miast flotą
Humankind otrzymało dziś patch 1.0.3.253. Wraz z nim – obok licznych poprawek i zmian w balansie – gra zyskała wyczekiwaną funkcję. Mowa oczywiście o możliwości oblegania miast jednostkami morskimi.
Wydane pod koniec sierpnia Humankind okazało się niezłą strategią 4X i godnym rywalem dla szóstej Cywilizacji. Twórcy ze studia Amplitude nie ustrzegli się błędów, ale po premierze skutecznie naprawią swoją produkcję. Dziś udostępnili kolejny patch – opatrzony numerem 1.0.3.253. Oprócz wielu mniej lub bardziej istotnych zmian w balansie czy interfejsie, łatka wprowadza także funkcję, której brak doskwierał niejednej osobie już w dniu premiery tytułu. Mowa oczywiście o możliwości oblegania miast jednostkami morskimi.
Pozwólcie, że wyjaśnię. Posterunki służące do przejmowania kolejnych terenów da się zakładać nawet na niewielkich wyspach. Z czasem przeradzają się one w kwitnące metropolie, a wtedy inni gracze mogą chcieć je przejąć. Do tej pory było to możliwe wyłącznie wtedy, gdy rozmiar danej wyspy pozwalał umieścić na niej piechotę – z jakichś przyczyn bowiem prowadzenie oblężeń przy użyciu floty okazywało się niewykonalne. Omawiana aktualizacja naprawia ten ewidentny błąd.
Pełną listę zmian wprowadzonych do Humankind przez patch 1.0.3.253 znajdziecie tutaj. Na pewno warto odnotować podniesienie globalnych progów zanieczyszczenia środowiska, a także inne usprawnienia tej mechaniki.
- Oficjalna strona internetowa gry Humankind
- Recenzja gry Humankind – ambitny rywal Cywilizacji
- Humankind – poradnik do gry