autor: Maciej Myrcha
Heavy Gunner - co to będzie za gra ?
Silnik graficzny Unreal jest bardzo popularny i wszyscy o tym dobrze wiedzą. Wszyscy wiedzą również, że dzięki tej popularności powstaje bardzo dużo tytułów, mniej lub bardziej udanych, opartych właśnie na tym silniku. Do której z wymienionych przed chwilą kategorii zaliczyć można grę Desert Thunder zadecydujcie sami, ja natomiast spieszę was poinformować, iż firma za nią odpowiedzialna, Brainbox Games, przymierza się do kolejnego tytułu, napędzanego, a jakże, silnikiem Unreala.
Silnik graficzny Unreal jest bardzo popularny i wszyscy o tym dobrze wiedzą. Wszyscy wiedzą również, że dzięki tej popularności powstaje bardzo dużo tytułów, mniej lub bardziej udanych, opartych właśnie na tym silniku. Do której z wymienionych przed chwilą kategorii zaliczyć można grę Desert Thunder zadecydujcie sami, ja natomiast spieszę was poinformować, iż firma za nią odpowiedzialna, Brainbox Games, przymierza się do kolejnego tytułu, napędzanego, a jakże, silnikiem Unreala.
Będzie to niskobudżetowa gra zatytułowana Heavy Gunner. Tym razem tytuł ten reprezentuje gatunek FPS a jego akcja rozgrywać będzie się w Wietnamie. Jak na razie nic więcej nie wiadomo o fabule, znamy tylko przybliżony termin wydania - czerwiec - oraz wydawcę - Groove Games. Postaramy się jak najszybciej dotrzeć do szczegółów Heavy Gunner, które powinny pojawić się już niedługo.