Według doniesień kolejnego wiarygodnego informatora, w GTA 6 początkowo miały znaleźć się trzy miasta, ale dwa z nich zostały wycięte (być może tylko tymczasowo).
W sieci pojawił się kolejny zestaw ciekawych informacji odnośnie Grand Theft Auto VI. Według nich skala projektu miała zostać mocno okrojona w porównaniu z pierwotnymi planami.

Przez ostatnie lata pojawiło się wiele plotek odnośnie GTA 6. W części z nich mowa była o trójce grywalnych bohaterów. Możliwe więc, że Rockstar Games przesadziło z ambicjami na początku produkcji i potem sukcesywnie zmniejszało skalę projektu, wycinając z niego miasta i postacie, aż w końcu zostało z jedną metropolią oraz parą bohaterów.
Wycięte elementy mogłyby w późniejszym terminie zostać dokończone i w jakiejś formie dodane do GTA 6 w ramach rozwoju gry po premierze – tak jak sugeruje Schreier.
Przypomnijmy na koniec, że według wspomnianych ostatnich doniesień na Grand Theft Auto VI poczekamy co najmniej do 2024 roku.
Dziękujemy za przeczytanie artykułu.
Ustaw GRYOnline.pl jako preferowane źródło wiadomości w Google
Więcej:Bethesda pozazdrościła CD Projekt RED? Starfield może przejść metamorfozę w stylu Cyberpunka 2077
15

Autor: Adrian Werner
Prawdziwy weteran newsroomu GRYOnline.pl, piszący nieprzerwanie od 2009 roku i wciąż niemający dosyć. Złapał bakcyla gier dzięki zabawie na ZX Spectrum kolegi. Potem przesiadł się na własne Commodore 64, a po krótkiej przygodzie z 16-bitowymi konsolami powierzył na zawsze swoje serce grom pecetowym. Wielbiciel niszowych produkcji, w tym zwłaszcza przygodówek, RPG-ów oraz gier z gatunku immersive sim, jak również pasjonat modów. Poza grami pożeracz fabuł w każdej postaci – książek, seriali, filmów i komiksów.