GTA 6 mogło mieć trzy miasta i cztery postacie, nim Rockstar zaczął je ciąć
Według doniesień kolejnego wiarygodnego informatora, w GTA 6 początkowo miały znaleźć się trzy miasta, ale dwa z nich zostały wycięte (być może tylko tymczasowo).
W sieci pojawił się kolejny zestaw ciekawych informacji odnośnie Grand Theft Auto VI. Według nich skala projektu miała zostać mocno okrojona w porównaniu z pierwotnymi planami.
- Informacje te pochodzą od zazwyczaj bardzo dobrze poinformowanego dziennikarza Stephena Totilo z serwisu Axios. Powołuje się on na zaufane źródło związane z Rockstar Games.
- Według niego deweloperzy początkowo planowali umieszczenie w GTA 6 trzech miast i czterech grywalnych postaci.
- Ostatecznie taki projekt okazał się zbyt ambitny i w grze znajdziemy jakoby jedno miasto oraz dwie postacie, jak kilka dni temu donosił Jason Schreier. Według jego źródeł początkowo w planach była gigantyczna mapa obejmująca dużą część obu Ameryk.
- Gra po premierze ma otrzymać dodatkowe miasta.
Przez ostatnie lata pojawiło się wiele plotek odnośnie GTA 6. W części z nich mowa była o trójce grywalnych bohaterów. Możliwe więc, że Rockstar Games przesadziło z ambicjami na początku produkcji i potem sukcesywnie zmniejszało skalę projektu, wycinając z niego miasta i postacie, aż w końcu zostało z jedną metropolią oraz parą bohaterów.
Wycięte elementy mogłyby w późniejszym terminie zostać dokończone i w jakiejś formie dodane do GTA 6 w ramach rozwoju gry po premierze – tak jak sugeruje Schreier.
Przypomnijmy na koniec, że według wspomnianych ostatnich doniesień na Grand Theft Auto VI poczekamy co najmniej do 2024 roku.