Grudniowy hit Steama otrzymał wyczekiwaną aktualizację. Bycie „maszyną do zabijania” jest teraz znacznie trudniejsze w Lethal Company
Hitowy survival Lethal Company otrzymał dużą aktualizację. Niezależny twórca sprawił, że gracze nie będą już „maszynami do zabijania”.
Po kilku miesiącach przerwy Lethal Company dostało nowy patch. Twórca hitowego survivalu przedstawił niedawno szczegóły tej dużej aktualizacji, która wprowadza do gry sporo świeżej zawartości i kilka ważnych zmian.
Wpis dewelopera – posługującego się pseudonimem Zeekerss – na Steamie doczekał się ponad 25 tysięcy „kciuków w górę”. Zdecydowana reakcja tak licznej części społeczności wyraźnie pokazuje, jak bardzo fani byli spragnieni nowej aktualizacji. Co takiego zatem wprowadził do zabawy patch o nazwie „wersja 50”?
- Przerobiono wygląd zewnętrzny księżyca Dine.
- W sklepie pojawiły się 2 nowe stroje i kula dyskotekowa.
- Od teraz można szybciej zbiegać ze wzniesień.
- W pomieszczeniach dodano nową pułapkę.
Twórca zaimplementował też kilka ciekawych zmian, które na pewno uatrakcyjnią rozgrywkę.
- Po upuszczeniu dzwonek wydaje dźwięki przyciągające przeciwników.
- Można odbić się od ścian, jeśli się w nie uderzy.
- Stwory znane jako Baboon Hawk pojawiają się teraz w dwuosobowych grupach. Mają też 4 HP (zamiast 6) i zadają graczowi mniejsze obrażenia.
- Nieco zwiększyła się za to waga łopaty, aby gracz nie stawał się „maszyną do zabijania”.
To tylko niektóre poprawki wprowadzone do Lethal Company. Ich pełny spis znajdziecie bezpośrednio na Steamie.
W komentarzach pod nim fani już podsuwają propozycje następnych ulepszeń. Niektórzy internauci proponują twórcy wprowadzenie m.in. osiągnięć, statystyk gracza czy wsparcia dla Warsztatu Steam. Sam deweloper zaznaczył, że w kolejnym patchu chce dodać więcej stworów, zarówno na powierzchni, jak i w pomieszczeniach. Dlatego też przez jakiś czas nie będzie on skupiał się aż tak bardzo na endgame’owej zawartości.
Przypomnijmy, że w grudniu 2023 r. Lethal Company stało się prawdziwym hitem Steama, osiągając ponad 200 tysięcy graczy bawiących się w tym samym czasie. Od debiutu we wczesnym dostępie niezależna produkcja otrzymała 380 tysięcy recenzji, z których aż 97% jest pozytywnych.