autor: Radosław Grabowski
GoldenEye: Rogue Agent - dobry DJ tutaj gra!
Akronim DJ przed pseudonimem lub rzadziej imieniem i nazwiskiem dość często sprawia, iż konkretny człowiek za pośrednictwem odpowiedniego zmieniania płyt z muzyką zyskuje niezwykłą władzę np. nad tłumem spoconych mężczyzn w białych rękawiczkach i cokolwiek wyzywająco ubranych kobiet. Jednakże żaden DJ Vojt@s z prowincjonalnej tancbudy nie posiada nawet elementarnej cząstki klasy, reprezentowanej przez DJ’a Paula Oakenfolda. Ten światowej sławy artysta stworzył w przeszłości m.in. przebojowy remix piosenki Elvisa Presley’a pt. Rubberneckin’, jak również ścieżkę dźwiękową do filmu The Bourne Identity (Tożsamość Bourne’a), Austin Powers in Goldmember (Austin Powers i Złoty Członek) i The Matrix Reloaded (Matrix Reaktywacja). Natomiast teraz rzeczony osobnik zamierza odcisnąć swoje piętno na nowych grach wirtualnych ze stajni Electronic Arts.
Akronim DJ przed pseudonimem lub rzadziej imieniem i nazwiskiem dość często sprawia, iż konkretny człowiek za pośrednictwem odpowiedniego zmieniania płyt z muzyką zyskuje niezwykłą władzę np. nad tłumem spoconych mężczyzn w białych rękawiczkach i cokolwiek wyzywająco ubranych kobiet. Jednakże żaden DJ Vojt@s z prowincjonalnej tancbudy nie posiada nawet elementarnej cząstki klasy, reprezentowanej przez DJ’a Paula Oakenfolda. Ten światowej sławy artysta stworzył w przeszłości m.in. przebojowy remix piosenki Elvisa Presley’a pt. Rubberneckin’, jak również ścieżkę dźwiękową do filmu The Bourne Identity (Tożsamość Bourne’a), Austin Powers in Goldmember (Austin Powers i Złoty Członek) i The Matrix Reloaded (Matrix Reaktywacja). Natomiast teraz rzeczony osobnik zamierza odcisnąć swoje piętno na nowych grach wirtualnych ze stajni Electronic Arts.
Dynamiczny motyw przewodni autorstwa wspomnianego specjalisty otrzyma FIFA Football 2005, o czym zdążyliśmy poinformować Szanownych Czytelników dokładnie siedem dni temu. W muzykę o energetycznym rytmie będzie wyposażona także produkcja o nazwie GoldenEye: Rogue Agent, mająca ujrzeć światło dzienne w połowie listopada bieżącego roku. Wśród docelowych platform sprzętowych figurują obecnie tylko konsole (Sony PlayStation 2, Microsoft Xbox i Nintendo GameCube), chociaż być może powstanie również edycja PeCetowa (vide news z 3 czerwca 2004).