Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 15 sierpnia 2001, 16:32

G.I. Combat na prostej

No, wygląda na to, że problemy gry G.I. Combat ostatecznie dobiegły końca. Nowo powstała firma Freedom Games, która niedawno przejęła od firmy TalonSoft prawa do tej produkcji i zajęła się jej dalszym tworzeniem ogłosiła, iż zajmie się też jej wydaniem.

No, wygląda na to, że problemy gry G.I. Combat ostatecznie dobiegły końca. Nowo powstała firma Freedom Games, która niedawno przejęła od firmy TalonSoft prawa do tej produkcji i zajęła się jej dalszym tworzeniem ogłosiła, iż zajmie się też jej wydaniem.

Termin wydania G.I. Combat został ustalony na wiosnę 2002 roku. Na sieci pojawił się też ciekawy wywiad z panem Erickiem Youngiem, szefem Freedom Games dotyczący nie tylko gry G.I. Combat lecz również działalności i planów firmy. Między innymi dowiadujemy się z niego, że Freedom Games ma dwie siedziby znajdujące się w Houston i Maryland, beta demo samej gry pojawi się najprawdopodobniej jeszcze w grudniu, a jej planowana sprzedaż to 200,000 egzemplarzy. Ponadto na podstawie pytań i udzielonych odpowiedzi dotyczących podobieństwa G.I. Combat z Combat Mission okazuje się, że największą różnicą między tymi grami będzie całkowicie trójwymiarowy engine graficzny (dynamiczne oświetlenie, itp. – wymagania Pentium II 400MHz, 128MB RAM i akcelerator 3D z 32MB pamięci). Po resztę szczegółów zapraszam tutaj.

Akcja G.I. Combat przenosi nas na pola bitew drugiej wojny światowej, gdzie we w pełni trójwymiarowym środowisku będziemy mogli zmagać się zarówno wojskami niemieckimi jak amerykańskimi w szeregu hipotetycznych oraz historycznych kampanii począwszy od osławionego dnia D-Day.

Przypominam, że cały czas trwają zapisy na beta-testy gry (ja się już zapisałem). Zainteresowanych zapraszam do odwiedzania oficjalnej strony G.I. Combat.

Przemysław Bartula

Przemysław Bartula

W 2000 roku dołączył do ekipy tworzącej serwis GRYOnline.pl i realizuje się w nim po dziś dzień. Zaczął od napisania kilku recenzji, a potem płynnie poszły newsy, wpisy encyklopedyczne i cała masa innych aktywności. Na przestrzeni 20 lat uczestniczył w tworzeniu niemal wszystkich działów i projektów firmy; przez lata piastował stanowisko szefa encyklopedii gier i szefa newsroomu, a ostatecznie trafił do zarządu firmy GRY-OnLine S.A. Obecnie jest dużo bardziej zaangażowany w aktywności zarządcze aniżeli redaktorskie. Posiada dyplom technika elektrotechnika i inżyniera budownictwa wodnego.

więcej