Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 28 grudnia 2022, 09:50

autor: Adrian Werner

Ghost of a Tale 2 - mysie RPG na pierwszym screenie

Studio SeithCG udostępniło pierwszy screen z Ghost of a Tale 2, czyli kontynuacji popularnego mysiego RPG akcji.

Źródło fot. SeithCG
i

Od kilku miesięcy wiemy, że powstaje kontynuacja Ghost of a Tale, czyli udanego RPG-a akcji z 2018 roku, w którym mogliśmy pokierować waleczną myszą. Teraz twórcy udostępnili pierwszy screen z projektu.

  1. Grafikę opublikowano na oficjalnym twitterowym koncie studia SeithCG.
  2. Gra jest na wczesnym etapie produkcji, więc sporo jeszcze na nią poczekamy. Twórcy nie są gotowi na razie ujawnić platform sprzętowych, ani planowanej daty premiery.
  3. Przypomnijmy, że Ghost of the Tale powstaje na silniku Unreal Engine 5. To spora zmiana, gdyż pierwszą część zbudowano na technologii Unity.
  4. Ojciec marki, Lionel Gallat, bardzo chwali sobie Unreal Engine 5. Przyznaje, że nauczenie się nowego silnika nie było łatwe i narzeka trochę na gorszą dokumentację w porównaniu Unity, ale ogólnie zmiana technologii ma wyjść projektowi na dobre.
Ghost of a Tale 2 - mysie RPG na pierwszym screenie - ilustracja #1

Pierwszy screen z gry. Źródło fot. SeithCG

Pierwsze Ghost of a Tale zadebiutowało w 2018 roku na PC, a w kolejnych latach gra została przeniesiona na konsole Xbox One, PlayStation 4 i Nintendo Switch.

Produkcja spotkała się z ciepłym przyjęciem przez media branżowe. Według serwisu Metacritic wydanie pecetowe posiada średnią ocen na poziomie 75%. Gra jeszcze bardziej przypadła do gustu graczom – na Steamie 92% recenzji użytkowników chwali ten tytuł, co kategoryzowane jest jako „bardzo pozytywny” odbiór projektu.

Warto wspomnieć, że w ramach zimowej wyprzedaży Ghost of a Tale zostało przecenione na Steamie o 75%. Grę można tam obecnie kupić za 26,99 zł. Promocja dobiegnie końca 5 stycznia przyszłego roku.

  1. Ghost of a Tale na Steamie
  2. Oficjalna strona gry
  3. Recenzja gry Ghost of a Tale – przeurocze pasmo frustracji

Adrian Werner

Adrian Werner

Prawdziwy weteran newsroomu GRYOnline.pl, piszący nieprzerwanie od 2009 roku i wciąż niemający dosyć. Złapał bakcyla gier dzięki zabawie na ZX Spectrum kolegi. Potem przesiadł się na własne Commodore 64, a po krótkiej przygodzie z 16-bitowymi konsolami powierzył na zawsze swoje serce grom pecetowym. Wielbiciel niszowych produkcji, w tym zwłaszcza przygodówek, RPG-ów oraz gier z gatunku immersive sim, jak również pasjonat modów. Poza grami pożeracz fabuł w każdej postaci – książek, seriali, filmów i komiksów.

więcej