Gears of War 2 - nowe postacie i szczegóły
W najnowszym numerze magazynu Game Informer znalazły się bardzo ciekawe i dość obszerne informacje, które zapewne zaciekawią wszystkich fanów, teraz już serii Gears of War.
W najnowszym numerze magazynu Game Informer znalazły się bardzo ciekawe i dość obszerne informacje, które zapewne zaciekawią wszystkich fanów, teraz już serii Gears of War.
Premiera Gears of War 2 powinna odbyć się w listopadzie bieżącego roku, tymczasem już dzisiaj możemy zapoznać się z pierwszymi informacjami dotyczącymi występujących w grze nowych postaci i fragmentem przebiegu drugiej misji.
Wraz z Marcusem Fenixem i Domem Santiago do oddziału Delta w pierwszej części gry należeli również Cole i Baird. W części drugiej pojawią się oni dopiero w dalszej części rozgrywki. Jednym z nowych członków squadu będzie za to Tai Kaliso, uduchowiony, refleksyjny i kierujący się honorowym kodeksem postępowania żołnierz. W grze pojawi się również przełożony pułkownika Hoffmana z jedynki – Prescott – dowódca COG (Coalition of Ordered Governments) z dyktatorskimi zapędami. Gears of War 2 rozpocznie się sceną, w której Prescott przemawia do zebranych żołnierzy przed ich niemal samobójczą misją.
Pojawi się również Dizzy pochodzący z rodziny Stranded, którą wojska COG uratowały przed Locustami w ramach działań pod kryptonimem „Operation Lifeboat” mających na celu sprowadzanie do bezpiecznej strefy kontrolowanej przez wojsko znajdujących się poza nią ludzi. Dizzy jest kierowcą pojazdu-ciężarówki, na którym rozlokował się oddział Delta w trakcie jednej z podróży.
Maria Santiago jest zaginioną żoną Dominica, na poszukiwaniach której skupi się spora część fabuły Gears of War 2. To właśnie jej dotyczą słowa wypowiadane w pierwszym zwiastunie gry, który pojawił się w trakcie Game Developers Conference. Szerzej pisaliśmy o tym przed ponad miesiącem.
Wiemy również, że drugi poziom gry będzie nosił nazwę „Assault” i rozpocznie się ostrzałem moździeżowym Locustów na jadący konwój COG. W ataku weźmie udział także Brumak - wielki stwór, który w wersji konsolowej pierwszego GoW pojawił się jedynie w przerywniku filmowym. Co ciekawe wcale nie będzie on najgroźniejszym przeciwnikiem w grze. „Mamy potwory, które sprawiają, że Brumak wygląda przy nich jak małe pandziątko.” – stwierdził Cliff Bleszinski, główny projektant gry.
W pierwszej części Gearsów jedna z misji polegała na sterowaniu samochodem. W dwójce znajdzie się bardzo podobny poziom, tyle tylko, że tym razem z udziałem czołgu.