Gaming Live z pierwszym milionem
Zaledwie 24 godziny po udostępnieniu modułu rejestracji i logowania, a także umożliwieniu każdemu użytkownikowi nadawania obrazu z gier na żywo, w serwisie zarejestrowało się ponad 500 użytkowników.
Poniższa wiadomość jest oficjalną informacją prasową producenta/wydawcy/dystrybutora gry i jako taka nie jest lub nie musi być wyrażeniem opinii i stanowiska redakcji gry-online.pl.
Na Gaming Live zostały zakończone pierwsze testy i twórcy projektu udostępnili otwartą rejestrację dla wszystkich użytkowników. Zaledwie 24 godziny po udostępnieniu modułu rejestracji i logowania, a także umożliwieniu każdemu użytkownikowi nadawania obrazu z gier na żywo, w serwisie zarejestrowało się ponad 500 użytkowników. W pierwszym tygodniu użytkownicy korzystający z platformy Gaming Live obejrzeli na żywo łącznie ponad 1 000 000 minut treści wideo nawiązujących do gier i sportów elektronicznych.
Maciej Krupowies, CEO firmy komentując powyższy wynik powiedział:
“Hipoteza biznesowa została potwierdzona. Nasz projekt został pozytywnie odebrany w środowisku graczy. W przeciągu siedmiu dni gracze i fani sportów elektronicznych obejrzeli na naszej platformie łącznie 1 000 000 minut wideo, co można przekonwertować na 694 dni – my ten wynik osiągnęliśmy w tydzień. Dla nas jest to informacja, że nasz produkt ma ogromny potencjał a Europa śmiało może konkurować z takimi gigantami jak USA czy kraje azjatyckie.”
Firma podpisała kontrakty z kilkoma producentami treści z rodzimego rynku, a w planach jest podpisanie kolejnych. Wszyscy zainteresowani mogą ubiegać się o status partnera, który umożliwi im monetyzację tworzonych treści. Zgłoszenia można przesyłać na adres e-mail [email protected].
Obecnie priorytetem zespołu Gaming Live jest wdrożenie kolejnych funkcjonalności, umożliwienie monetyzacji treści wideo oraz ekspansja na rynku europejskim. Wersja beta platformy będzie dostępna dla użytkowników na jesieni bieżącego roku.
Startup z Warszawy jest członkiem jednego z najlepszych akceleratorów biznesowych na świecie – Seedcamp, mającego swoją siedzibę w Google Campus w Londynie. W ubiegłym miesiącu Seedcamp otrzymał 28 milionów dolarów na wsparcie projektów w swoim portfelu inwestycyjnym i przyśpieszenie ich rozwoju. Wraz z programem, twórcy otrzymali inwestycję, wsparcie z zakresu rozwoju produktu, mentoring oraz dostęp do sieci inwestorów.