autor: Bartosz Świątek
gamescom 2019 – szczegóły na temat polskiego stoiska i giełdy kooperacyjnej
Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości (PARP) przedstawiła szczegóły na temat stoiska narodowego na targach gamescom 2019, które odbędą się w Kolonii w dniach 20-22 sierpnia. Uruchomiono również rejestrację do udziału w giełdzie kooperacyjnej, która będzie towarzyszyła wspomnianej imprezie.
Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości przedstawiła informacje na temat rodzimego stoiska na tegorocznych targach gamescom w Kolonii (odbędą się w dniach 20-22 sierpnia), na którym promowana będzie branża ICT, a w szczególności sektor powiązany z grami wideo. Wiemy, co mogą zyskać firmy i jakich formalności trzeba dopełnić, by nie zaprzepaścić szansy na promocję.
gamescom 2019 – polskie stoisko
Z polskiego stoiska informacyjno-promocyjnego można będzie skorzystać bezpośrednio. Mogą to zrobić zarówno firmy, które będą uczestniczyły w imprezie w roli zwiedzającego lub wystawcy, jak i podmioty, które nie planują wysyłać na targi własnych przedstawicieli, ale mimo to chcą wykorzystać to wydarzenie w celach promocyjnych. Organizatorzy z Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości oferują kilka możliwości:
- organizowanie prezentacji i spotkań z potencjalnymi partnerami biznesowymi;
- prezentowanie materiałów informacyjno-promocyjnych (np. ulotki, foldery);
- wyświetlanie materiałów audio-wizualnych (reklam, filmów, prezentacji itp.) z ofertą firmy na ekranach umieszczonych na stoisku.
Osoby zainteresowane powinny wysłać wiadomość na adres e-mail: [email protected]. Warto przy tym odnotować, że koszty biletów na gamescom, transportu oraz zakwaterowania trzeba pokryć we własnym zakresie.
Giełda kooperacyjna – gamesmatch
W czasie gamescomu 2019 odbędzie się również giełda kooperacyjna, która będzie stanowiła doskonałą okazję do nawiązania nowych kontaktów biznesowych, a także zapoznania się z trendami panującymi w naszej branży. Inicjatywa jest kierowana do wydawców, deweloperów, producentów sprzętu oraz innych firm świadczących usługi powiązane z szeroko rozumianym graniem. Obowiązującym językiem będzie angielski.
Zainteresowani udziałem powinni udać się pod ten adres i wypełnić obecny tam formularz rejestracyjny. Konieczne będzie określenie profilu swojej działalności i poinformowanie, jakiego rodzaju współpraca nas interesuje. Dane wszystkich podmiotów trafiają do katalogu, który można przeglądać na stronie internetowej giełdy.
Uczestnicy zarejestrowani jako deweloper, wydawca, inwestor lub firma świadcząca usługi „okołogamingowe” mogą następnie wybrać, z kim chcą się spotkać w czasie imprezy – potem zostaje już tylko czekać na odpowiedź drugiej strony. Należy pamiętać, że nasza propozycja może zostać przyjęta lub odrzucona. Warto zarejestrować się jak najszybciej i szybko reagować na otrzymywane zaproszenia. Zaplanowane rozmowy odbędą się w dniach 20-22 sierpnia, w konkretnych godzinach, przy przygotowanych do tego celu, ponumerowanych stolikach w strefie „Business Area” (stoisko Medien Digital Land NRW).
Warto przy tym odnotować, że udział w samej giełdzie nie wymaga dodatkowych opłat, jednak będziemy potrzebowali biletu na gamescom 2019 – przy czym musi to być wejściówka typu „trade visitor”. Na stronie organizatora dostępne jest kilka wariantów, których ceny wahają się w przedziale 7-100 euro (30-426 złotych). Kompletny cennik wraz z opisem poszczególnych opcji znajdziecie pod tym adresem.
- Centrum Rozwoju Małych i Średnich Przedsiębiorstw – strona oficjalna
- gamescom 2019 – strona oficjalna
- Giełda kooperacyjna na targach gamescom 2019 – strona oficjalna