Youtuber o ksywie ObsidianAnt sprawdził, jak Microsoft Flight Simulator wygląda i działa na pececie spełniającym tylko minimalne wymagania sprzętowe.
Bartosz Świątek

W SKRÓCIE:
Na platformie YouTube pojawił się film, który pokazuje, na jaką grafikę i płynność gry będziemy mogli liczyć uruchamiając Microsoft Flight Simulator na pececie spełniającym tylko minimalne wymagania sprzętowe (wykorzystano procesor Ryzen 3 2200, kartę graficzną AMD Radeon RX 580 oraz 16 GB pamięci RAM).
Przytoczona konfiguracja pozwala na komfortową zabawę w rozdzielczości 1080p, ale musimy obniżyć detale do „Low” i pogodzić się z płynnością na poziomie około 30 klatek animacji na sekundę (z okazyjnymi spadkami, szczególnie przy startach oraz gdy latamy nad wielkimi metropoliami pokroju Nowego Jorku). Nawet przy takich ustawieniach Flight Simulator momentami prezentuje się dość przyzwoicie, choć rozmyte tekstury i ciągle zmieniająca się geometria niewątpliwie kłują w oczy.
Niestety, podniesienie detali do „Medium” na takim komputerze nie wchodzi w rachubę (momentami gra bywa płynna, ale częściej niż rzadziej mamy do czynienia z mocnymi spadkami liczby fpsów, które w praktyce uniemożliwiają rozgrywkę), nie wspominając o jeszcze bardziej wymagających ustawieniach.
Microsoft Flight Simulator 2020 zadebiutuje na komputerach 18 sierpnia. W późniejszym terminie gra ukaże się również na konsoli Xbox One.
GRYOnline
Gracze
Steam
OpenCritic
22