Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 15 września 2019, 09:41

autor: Adrian Werner

Final Fantasy VII Remake z opcjonalnym turowym systemem walki

Do sieci trafił zapis prezentacji gry Final Fantasy VII Remake z targów TGS. Dzięki temu dowiedzieliśmy się, że produkcja zaoferuje opcjonalny turowy system walki, wiernie odtwarzający mechanizmy tego z pierwowzoru na pierwsze PlayStation.

Do sieci trafił obszerny zapis prezentacji Final Fantasy VII Remake. Pokaz zorganizowano na trwających obecnie w Japonii targach Tokyo Game Show. Zaprezentowany gameplay częściowo pokrywa się z tym, co twórcy zademonstrowali podczas targów E3, ale nie zabrakło również świeżych elementów.

Najważniejszą nowiną z prezentacji jest obecność w grze alternatywnego, opcjonalnego turowego systemu walki, odtwarzającego ten z oryginalnego Final Fantasy VII, w ramach którego jedynie wydajemy ogólne komendy, wskazując cel akcji, a postacie same wykonują ataki oraz uniki.

Gra ukaże się w przyszłym roku. - Final Fantasy VII Remake z opcjonalnym turowym systemem walki - wiadomość - 2019-09-16
Gra ukaże się w przyszłym roku.

W materiale możemy zobaczyć m.in. starcie z bossem, podczas którego bohaterowie korzystają z tzw. summonów, przywołując na pole bitewne sojusznicze istoty. Walczą one u naszego boku aż do wyczerpania przypisanego im paska energii. Gracz może także wydawać im rozkazy użycia zdolności specjalnych.

Ponadto pokazano zabawną minigrę, w ramach której Cloud rywalizuje w zawodach wykonywania przysiadów. Całość przypomina grę muzyczną, wymagając wciskania przycisków w odpowiednich momentach.

Przypomnijmy, że Final Fantasy VII Remake zmierza wyłącznie na PlayStation 4. Gra ukaże się 3 marca przyszłego roku. Warto dodać, że na projekt czekamy już bardzo długo. W czerwcu upłynęły bowiem cztery lata od zapowiedzi gry.

  1. Oficjalna strona serii Final Fantasy

Adrian Werner

Adrian Werner

Prawdziwy weteran newsroomu GRYOnline.pl, piszący nieprzerwanie od 2009 roku i wciąż niemający dosyć. Złapał bakcyla gier dzięki zabawie na ZX Spectrum kolegi. Potem przesiadł się na własne Commodore 64, a po krótkiej przygodzie z 16-bitowymi konsolami powierzył na zawsze swoje serce grom pecetowym. Wielbiciel niszowych produkcji, w tym zwłaszcza przygodówek, RPG-ów oraz gier z gatunku immersive sim, jak również pasjonat modów. Poza grami pożeracz fabuł w każdej postaci – książek, seriali, filmów i komiksów.

więcej