autor: Radosław Grabowski
Filmowa saga The Godfather (Ojciec chrzestny) w drodze do rzeczywistości wirtualnej
Rok 1972 zyskał miano pamiętnego nie tylko z powodu objęcia przez Kim Ir Sena funkcji Prezydenta Koreańskiej Republiki Ludowo-Demokratycznej oraz narodzin dwóch obecnych futbolowych gwiazd Realu Madryt (Zinedine Zidane i Luis Figo), ale również dzięki premierze debiutanckiego epizodu słynnego filmowego cyklu The Godfather (Ojciec chrzestny). Trzyczęściowe arcydzieło (genialne kreacje m.in. Marlona Brando i Ala Pacino) w reżyserii Francisa Forda Coppoli zostanie teraz wykorzystane jako fundament dla gry wirtualnej.
Rok 1972 zyskał miano pamiętnego nie tylko z powodu objęcia przez Kim Ir Sena funkcji Prezydenta Koreańskiej Republiki Ludowo-Demokratycznej oraz narodzin dwóch obecnych futbolowych gwiazd Realu Madryt (Zinedine Zidane i Luis Figo), ale również dzięki premierze debiutanckiego epizodu słynnego filmowego cyklu The Godfather (Ojciec chrzestny). Trzyczęściowe arcydzieło (genialne kreacje m.in. Marlona Brando i Ala Pacino) w reżyserii Francisa Forda Coppoli zostanie teraz wykorzystane jako fundament dla gry wirtualnej.

Zaprojektowaniem elektroniczno-rozrywkowego produktu, traktującego o dziejach mafijnej familii Corleone, zajmą się pracownicy amerykańskiej korporacji Electronic Arts. Gotowy program, podobnie zresztą jak tercet kinematograficznych archetypów, będzie dedykowany wyłącznie pełnoletnim użytkownikom - poprzednią pozycją z najwyższego przedziału wiekowego w katalogu EA była aplikacja pt. Clive Barker’s Undying, wydana trzy lata wstecz. Poniżej zaprezentowaliśmy przykładowe zrzuty ekranowe, pochodzące z pierwszej i drugiej odsłony trylogii.


